„Louis Vuitton“ įpėdinis per vagystę Paryžiuje prarado „milijonus“ prabangių rankinių prototipų

Istorija, Mada, PasaulisMiglė Tumaitė
Suprasti akimirksniu
Prekės ženklas
„Louis Vuitton“ įpėdinis per vagystę Paryžiuje prarado milijoninės vertės prabangių rankinių prototipų. Christian Wiediger/Unsplash nuotrauka.

Kaukėtieji „apsisuko“ per minutę

Prabangios mados imperijos „Louis Vuitton“ įpėdinio Benoit-Louis Vuitton namai Paryžiuje buvo apiplėšti. Jis neteko milijonų vertės prabangos prekių. Tarp jų buvo ir greitu metu į prekybą išleisti ketintos rankinės[1].

Tai įvyko naktį iš sekmadienio į pirmadienį Prancūzijos sostinės septintajame rajone, netoli Eifelio bokšto.

Vagys įėjo apie vidurnaktį ir pavogė tas rankines, kurios buvo labai vertingi prototipai. Kartu jie paėmė laikrodžius, papuošalus ir kitas prekes. Vagystės aplinkybes palengvino ir tai, kad nieko viduje tuo metu nebuvo.

Šiuo metu Paryžiaus padalinys atlieka tyrimą.

Svarbu paminėti ir tai, jog Benoit-Louis Vuitton yra šeštosios kartos šio prekės ženklo įkūrėjo, mirusio 1892 m., anūkas. Tuo tarpu įmonės gaminiai apima ne tik įmantrius aksesuarus, aukštos kokybės odinius batus, lagaminus bei rankines, bet ir vyną, stipriuosius gėrimus ir kt.

„Louis Vuitton“ rankinės, kaip žinia, yra itin brangios ir ikoniškos, todėl geidžiamos vagių bei padirbinėtojų. 

Kadangi paklausūs produktai yra nukreipti į mažmeninės prekybos centrus visoje JAV, vagystės kartojasi gana dažnai: pavyzdžiui, praėjusią savaitę nusikaltėliai mėgino pabėgti iš „Louis Vuitton“ parduotuvės Bellevue su maždaug 18 000 USD vertės rankinėmis; balandžio mėnesį grupė kaukėtų vagių įėjo į „Louis Vuitton“ parduotuvę Ohajo valstijoje ir per kelias minutes išėjo su daugiau nei 100 000 USD vertės prekių.

Skaičiai tiesiog stulbinantys, ir tai gana įprasta „praktika“.

Rankinės
Kaukėtieji „apsisuko“ per minutę. Korie Kull/Unsplash nuotrauka.

„Louis Vuitton“ etiketė dienos šviesą išvydo 1854 m. 

„Louis Vuitton“ yra vienas vertingiausių prabangos prekių ženklų pasaulyje[2]. Tai, be kita ko, vienas pelningiausių prekės ženklų pasaulyje, kurio pelno marža artėja prie 40 proc.

Pirmiausia buvo kuriami lengvi ir sandarūs lagaminai, dažniausiai su užapvalintu viršumi, kad būtų skatinamas vandens nutekėjimas. Galiausiai daugelis kitų lagaminų gamintojų imitavo „LV“ stilių bei dizainą.

Siekdama apsisaugoti nuo išvaizdos dubliavimo, įmonė 1876 m. kiek pakeitė produktų dizainą. Tai daryti teko net kelis kartus.

Kai Louis Vuitton mirė, įmonės valdymas atiteko jo sūnui, dėl ko pastaroji greitai tapo pasauline korporacija. 

Grafiniai simboliai, įskaitant keturlapius ir gėles (taip pat „LV“ monogramą), palaipsniui sustabdė padirbinėjimą, o paklausa išaugo iki neregėto dydžio – prekės ženklas iki šiol yra populiariausių prekių sąrašo viršuje.

Kolekcija
„Louis Vuitton“ etiketė dienos šviesą išvydo 1854 m. Jonatha Castellon/Unsplash nuotrauka.

Prabangios prekės turėjimas lemia didesnę savigarbą

Prancūziškas prabangos ženklas yra gerai žinomas dėl savo meistriškumo, gaminių kokybės ir ilgaamžiškumo, bet kyla klausimas: kodėl gi „Louis Vuitton“ yra toks brangus?

Tai, jog „Louis Vuitton“ yra prabangos prekės ženklas, kainuojantis tūkstančius dolerių, gali būti atsakymas į klausimą, kodėl jis toks brangus. Tačiau yra kitų veiksnių, turinčių įtakos produktų vertei[3].

„Louis Vuitton“ išsiskiria prestižu, galia, statusu ir geidžiamumu. Tuo tarpu jeigu atsižvelgtume į kitus veiksnius, tarkim, prekės ženklo paveldą, lojalių klientų bazę, rinkos paklausą ir produktų kokybę, turėtumėte dar brangesnę etiketę.

Ir štai, perduodamas iš turtingų žmonių turtingiems žmonėms iš kartos į kartą, prancūzų prekės ženklas bėgant metams pradėtas sieti su didele verte ir aukštu statusu. Kitaip tariant, „Louis Vuitton“ turi turtingą ir galingą istoriją, kuri neabejotinai daro įtaką prekės ženklo vertei.

Įmonė taipogi „paklūsta“ paklausos aspektui gamindama tam tikrą skaičių prekių savo kolekcijoms. Tai suteikia didelę vertę kiekvienam elementui, ypač jei jis yra riboto leidimo dalis. (Klientas neabejotinai jausis ypatingai žinodamas, jog nedaug kas turi konkrečią rankinę ar batus.)

Negana to, pastovūs klientai yra kviečiami į privačius vakarėlius, neretai susijusius su naujos kolekcijos pristatymu, galiausiai pastariesiems pritaikant taip geidžiamą nuolaidą.