V. Matijošaičio Lietuvoje beveik „nucancelintas“ „Viči“ Jungtinėje Karalystėje šluoja apdovanojimus

VerslasPranešimas spaudai
Suprasti akimirksniu
Visvaldas Matijošaitis
Visvaldas Matijošaitis. Roko Tenio/ELTA nuotrauka

Maisto pramonės pasaulyje yra įvykių, kurie tampa tikrais kokybės, inovacijų ir meistriškumo atspindžiais

Vienas tokių – Tarptautinė maisto ir gėrimų paroda (IFE), kuri šiemet tapo ypatinga „Vičiūnų“ įmonių grupei. Kovo 17–19 dienomis, Londone, vykusiame renginyje, bendrovė pelnė prestižinį „World Food Innovation Awards 2025“ apdovanojimą už geriausią jūros gėrybių produktą – šaltai rūkytą Atlantinę lašišos filė su trumais. Šis laimėjimas yra ne tik įmonės pasididžiavimas, bet ir dar vienas įrodymas, kad „Viči“ produktai išlieka kokybės ir inovacijų lyderiais pasaulinėje rinkoje.

IFE – daugiau nei paroda

Tarptautinė maisto ir gėrimų paroda (IFE) yra didžiausias ir ilgiausiai vykstantis tokio pobūdžio renginys Jungtinėje Karalystėje, kuris kasmet suburia daugiau nei 1 500 tiekėjų ir pritraukia per 30 000 lankytojų iš viso pasaulio. Tai vieta, kur gimsta naujos maisto pramonės tendencijos, užmezgami tarptautiniai verslo ryšiai ir pristatomi inovatyviausi produktai.

Parodoje apsilankę maisto ir gėrimų industrijos profesionalai turi unikalią galimybę atrasti naujus skonius, susipažinti su gamybos naujovėmis bei užmegzti ryšius su pasaulio tiekėjais. Šiemet IFE buvo ypač ypatinga, nes kartu su ja vyko ir kiti reikšmingi sektoriaus renginiai – IFE Manufacturing, The Pub Show, HRC (Hotel, Restaurant & Catering) bei Tarptautinis kulinarijos salonas. Tai sukūrė didžiausią Jungtinėje Karalystėje maisto pramonės inovacijų šventę.

„Viči“ stendas – skonių įvairovės centras

Šiemet „Viči“ parodos lankytojus džiugino įspūdingu produktų asortimentu. Parodoje buvo pristatytos išskirtinės jūros gėrybės, tokios kaip surimio lazdelės, krevetės, skumbrė, lašiša su trumais, taip pat Azijos virtuvės perlai – „Gyoza“ ir korėjietiško stiliaus koldūnai, „Xiao Long Bao“, Khinkaliai su mėsa ir habanero pipirais. Be to, lankytojai galėjo išbandyti naujoviškus užkandžius iš „Food Luck“ linijos bei skanėstus, pagamintus pagal autentiškas pasaulio virtuvių receptūras.

Parodoje lankytojai turėjo galimybę ne tik ragauti „Viči“ gaminių, bet ir pabendrauti su įmonės atstovais bei šefu, kuris jau ketvirtus metus iš eilės demonstruoja maisto gamybos meistriškumą ir dalijasi maisto paruošimo idėjomis apie naujus produktus.

„World Food Innovation Awards 2025“: didžiausias pripažinimas

„Viči“ ne tik sėkmingai pristatė savo produkciją, bet ir buvo nominuota net šešiose skirtingose kategorijose, prestižiniuose „World Food Innovation Awards 2025“ apdovanojimuose. Didžiausias įvertinimas – geriausio jūros gėrybių produkto titulas, pelnytas už šaltai rūkytą Atlantinės lašišos filė su trumais.

Šis produktas buvo sukurtas specialiai parodai ir pelnė ekspertų komisijos pripažinimą dėl savo subtilaus skonio, aukštos kokybės ingredientų bei inovatyvaus derinio. Lašiša su trumais yra puikus pavyzdys, kaip „Viči“ geba sujungti tradicijas su šiuolaikinėmis gastronomijos tendencijomis.

Naujausios tendencijos ir ateities perspektyvos

IFE paroda kasmet atskleidžia svarbiausias maisto pramonės tendencijas. Šiemet dėmesys buvo skiriamas tvarumui, inovatyviems užkandžiams bei sveikesniems pasirinkimams. „Viči“ produktai ne tik atliepia šias tendencijas, bet ir aktyviai prisideda prie jų formavimo.

Dalyvavimas tokiuose renginiuose kaip IFE suteikia galimybę ne tik stiprinti tarptautinius verslo santykius, bet ir įkvėpti naujoms idėjoms, kurios gali tapti ateities hitais maisto rinkoje.

Išvados: dar vienas laimėjimas, dar daugiau galimybių „Viči“ apdovanojimas už geriausią 2025 metų jūros gėrybių produktą yra ne tik įmonės pasiekimas, bet ir didžiulis įvertinimas visai Lietuvos maisto pramonei. Tai rodo, kad mūsų šalies gamintojai geba kurti produktus, kurie konkuruoja su pasauliniais prekių ženklais ir diktuoja naujas mitybos tendencijas. Šis laimėjimas – tai įrodymas, kad „Viči“ vardas yra sinonimas inovacijoms, aukščiausiai kokybei ir pasauliniam pripažinimui. O tai – tik dar viena stotelė ilgame ir sėkmingame įmonės kelyje link naujų skonių atradimų ir tarptautinio pripažinimo.