Drabužių kolekciją pristato tarp dviejų realybių
„David Koma“ pristato drabužių kolekciją lietuvių kurtame „Pocket Styler“ žaidime. Tai didžiausias žaidimų studijos „Nordcurrent“ bendras darbas su aukštosios mados prekės ženklu. Šiandien naująją „David Koma“ drabužių kolekciją „Resort 23“ galima išvysti dizainerio internetinėje svetainėje ir „Pocket Styler“ žaidime.
Mados pramonė vis aktyviau įsitraukia į virtualias aplinkas. Dėl šios priežasties Londone kuriantis prabangos drabužių dizaineris David Koma savo naujausią kolekciją nusprendė pristatyti ne tik realiai, bet ir virtualiai. Bendradarbiaudamas su didžiausia Lietuvoje vaizdo žaidimų studija „Nordcurrent“, dizaineris kolekciją pristato mobiliajame „Pocket Styler“ žaidime.
„Mobiliųjų žaidimų rinka šiuo metu vertinama 120 mlrd. JAV dolerių, o augimas siekia 7,7 proc., tad toks mados prekės ženklas kaip mano gali tyrinėti šią sritį ir ieškoti naujų būdų atrandant naujas auditorijas. Pasiruošimo procesas su „Nordcurrent“buvo fantastiškas, ypač patiko matyti kaip mano dizainas skaitmenizuojamas. Dabar belieka laukti, kaip „Pocket Styler“ žaidėjai reaguos į mūsų kūrinius ir juos stilizuos. Šią drabužių kolekciją pirmą kartą pristatau dvejose erdvėse – realybėje ir virtualiai žaidime. Todėl dabar daugiau žmonių nei bet kada anksčiau turės galimybę įsigyti vieną iš mano dizainų“, –pastebi David Koma, mados namų įkūrėjas ir kūrybos direktorius.
Nauja „David Koma“ kolekcija žaidimą papildė daugiau nei šimtu skirtingų drabužių ir kitų aprangos detalių. Žaidime virtualiai atkurti ne tik kolekcijos drabužiai, bet ir juos pristatantys modeliai.
Žaidimas, kuris padeda atrasti stilių
Kiek daugiau nei prieš metus pasirodęs „Pocket Styler“ žaidimas skaičiuoja jau per 15,8 mln. parsisiuntimų visame pasaulyje.
20 metų žaidimus kuriančios studijos „Nordcurrent“ direktorė Viktorija Trofimova didžiuojasi, jog drabužių kolekcijoms pristatyti prekės ženklai renkasi ateities komunikacijos kanalus.
„Ribos tarp skaitmeninės ir fizinės mados tikrai nyksta. Mūsų kurto „Pocket Styler” žaidimo misija – suteikti žaidėjams platformą, kurioje jie galėtų išbandyti aukštąją madą, išsiugdyti stiliaus pojūtį, išmokti rinktis ir susipažinti su naujais žmonėmis. Jau egzistuojančių rinkoje mados prekių ženklų įtraukimas į „Pocket Styler“ – natūrali žaidimo plėtros eiga, kurią entuziastingai palaiko milijonai žaidėjų.
Mums be galo malonu dirbti su vis didesniais prekės ženklais, tokiais kaip David Koma. Jis smalsus bei pasiryžęs ištirti mobiliųjų žaidimų kaip aplinkos, kurioje galima užmegzti ryšius su mados mylėtojais visame pasaulyje, potencialą. Tikiu, kad tai tik nuostabios kelionės pradžia abiem mūsų komandoms ir, žinoma, visiems mūsų klientams bei žaidėjams“, – sako V. Trofimova.
„Pocket Styler“ žaidėjai kuria ir stilizuoja savo veikėją įvairiems kasdieniniams teminiams renginiams, o kiti žaidėjai balsuoja už labiausiai patikusį stilių. Šiuo metu žaidime yra daugiau nei 310 trilijonų galimų aprangos derinių, per savaitę pateikiama 10,5 mln. stiliaus sprendimų, o kasdien už aprangą balsuojama daugiau nei 10 mln. kartų.
Virtualią savo kolekciją jau pristatė ir Agnė Kuzmickaitė
Tai jau antroji aukštosios mados prekės ženklo integracija „Pocket Styler“ žaidime. Rugsėjo pradžioje savo virtualią kolekciją visam pasauliui pristatė Lietuvos dizainerė Agnė Kuzmickaitė.
Pirmasis projektas sulaukė didžiulio žaidėjų susidomėjimo, ypač JAV, Brazilijoje, Jungtinėje Karalystėje. Lankytojų srautas į dizainerės svetainę kolekcijos pristatymo žaidime išaugo apie 70 kartų.
„David Koma“ yra garsenybių mėgstamas prekės ženklas
David Koma – Londone gyvenantis mados dizaineris, kuriantis moteriškų formų įkvėptas skulptūriškas sukneles. David Koma kuriamų drabužių dizainas apima spektrą nuo preciziškų dieninių drabužių iki gražiai pritaikytų viršutinių drabužių ir raudonojo kilimo suknelių.
Šį prekės ženklą pamėgo visame pasaulyje pripažintos garsenybės, tarp jų Beyonce, Dua Lipa, Jennifer Lopez, Anne Hathaway, Lady Gaga, Ariana Grande ir Blackpink.
Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais. Studijos pajamos 2021 metais sudarė 62,75 mln. eurų, o pelnas (EBITDA) siekė 1,44 mln. eurų. Vilniuje, Dnipro, Odesos bei Varšuvos miestuose dirba daugiau nei 250 darbuotojų.
Pasaulinius žaidimus kurianti įmonė iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms, o žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.