Suprasti akimirksniu
  • D. Mulvaney sukūrė dainą, kurioje apdainavo „moteriškumą“
  • D. Mulvaney daina sukėlė diskusijas apie žeminančius moteris stereotipus
  • D. Mulvaney vaizdo klipe išjuokė ir „Bud Light“ alų, su kuriuo anksčiau bendradarbiavo
Šaltiniai
D. Mulvaney
D. Mulvaney dainos „Days of Girlhood“ video klipo ištrauka.

D. Mulvaney sukūrė dainą, kurioje apdainavo „moteriškumą“

Ko gero vienas žinomiausių transseksualų šiuo metu – TikTok žvaigždė Dilanas Mulvaney – dar kartą atstūmė žmones, sukūręs dainą apie tai, kaip jis mato moteriškumą. Metų moters titulą neperseniausiai gavęs vyras išgarsėjo keldamas vaizdo įrašus, kuriuose dalijosi savo kelione iš vyro į moters kūną. Nuo pat pirmos dienos D. Mulvaney kėlė vaizdo įrašus, pavadinimais „ x diena būnant moterimi“. Jis dalijosi savo apranga, makiažu, emociniais potyriais ir išgyvenimais, plastinėmis procedūromis ir hormonų terapija, kurias turėjo pereiti, kad išvaizda būtų panašesnė į moters. Galiausiai jis sukūrė dainą, kuri įskaudino šimtus tūkstančių pasaulio moterų.

Savo dainoje „Mergaitiškumo dienos“ vyras, kuris save laiko moterimi, iš rožinio automobilio išmeta aukštakulnius, ir pasipuošęs trumpute suknele keliauja namų link, kur persirengęs rožiniais naktinukais su kitomis moterimis neva užsiiminėja tuo, kuo, matyt, jo suvokimu, šiaip kas dieną užsiima moterys. 

„Pirmadienis – negaliu pakilti iš lovos,

Antradienio rytą – pasiimk vaistus,

Trečiadienis – apsipirkimo terapija: „Grynais ar kreditu?„ – Aš sakau „taip“.

Ketvirtadienį ėjau gėdos keliu, nes net nežinojau jo vardo,

Savaitgaliai skirti bučiuotis su draugais.

Penktadienio vakarą išleisiu per daug,

Šeštadienį flirtuojame, kad gautume gėrimų,

Sekmadienį „Twilight“ garso takelis sukėlė man psichozę vonioje,

O tau taip pat gali patikti ketaminas“.

Taigi, trumpai sakant, moteriškumas, vyro akimis, yra nestabilios emocijos, maniakiškas apsipirkinėjimas, lengvabūdiškas seksas su nepažįstamais vyrais, flirtavimas vardan nemokamo gėrimo ir nervinis palūžimas dėl paaugliško filmo. Dar pridėkime receptinius raminamuosius, antidepresantus ir vaistus nuo skausmo, kurie sukelia priklausomybę – štai jums ir eilinė eilinės moters savaitė. 

D. Mulvaney daina sukėlė diskusijas apie žeminančius moteris stereotipus

Ta pati platforma TikTok, kurioje ir išgarsėjo moterimi besijaučiantis ir ja bandantis tapti D. Mulvaney, po dainos pasirodymo pritvinko perpykusių moterų ir sąmoningų vyrų video įrašais, kuriuose išsakoma pagrindinė žinutė – žvaigždė peržengė visas ribas ir vargu ar įmanoma labiau sumenkinti moters paveikslą visuomenėje, nei tai padarė jis.

„Labiausiai įžeidžiantis dalykas, susijęs su Dylanu Mulvaney, yra jo apsėstas mergaitiškumas. Jūs niekada nepatyrėte to, ką patiria moterys ir merginos. Niekada nebūsite mergina. Esate psichiškai nesveikas vyras. Nustokite tyčiotis iš merginų“, – sakė rašytoja ir buvusi demokratų kandidatė į Kongresą Heidi Briones.

„Dylanas Mulvaney dar kartą įrodo, kad visa jo karjera grindžiama tyčiojimusi iš moterų“, – rėžė socialinių tinklų komentatorius Oli Londonas.

„Dylanas Mulvaney išleido naują „dainą“, ir aš nusprendžiau, kad kitų kankinimo būdų nebereikia. Tiesiog paleiskite tą seksistinę šiukšlę vėl ir vėl. Tai sugadins bet ką“, – apmaudo neslėpė ir aktyvistė Abby Johnson.

„Dylano Mulvaney dainoje yra burbulinės vonios, vienos nakties nuotykiai ir receptinės tabletės. Nieko apie prasmingą indėlį į pasaulį, kaip tai daro tikros moterys. Jei ketinate apsimesti moterimi, bent jau apsimeskite normalia ir gera moterimi“, – kritikavo Nepriklausomo moterų forumo kolegė Angela Morabito[1].

D. Mulvaney vaizdo klipe išjuokė ir „Bud Light“ alų, su kuriuo anksčiau bendradarbiavo

Muzikiniame vaizdo klipe yra matyti asociacijos į populiarius į moteris orientuotus filmus, tokius kaip „Mean Girls“ ir „Legally Blonde“. Pažymėtina, kad yra keletas scenų, kurios užsimena apie ankstesnį Mulvaney ginčą „Bud Light“.

„Patriarchatas baigėsi, galite laikyti mūsų alų!“– dainuoja D. Mulvaney prieš griebdamas rožinį vandens šautuvą ir šaudydamas į nepaženklintas alaus skardines ant stalo.

Siekdami įšokti į skystančio lyties klausimo traukinį, alaus „Bud light“ gamintojai sukūrė reklamą su D. Mulvaney. Tačiau toks madų vaikymasis jiems skaudžiai kainavo. 

„Bud Light“ alaus prekės ženklą valdančios bendrovės „Anheuser-Busch InBev“ akcijos ir toliau mažėja, trečiadienį nukritusios iki 2022 m. lapkričio mėnesio lygio. Dabar jų kaina siekia 53,4 USD.Paskutinis kritimas gerokai viršija 52 savaičių rekordą – 67,09 USD už akciją kovo mėn.

„Newsweek“ duomenimis, nuosmukis siekia 20 proc. vertės, kas reiškia 18 milijardų dolerių netektį. 

„Bud Light“ generalinis direktorius Brendanas Whitworthas tuo metu paskelbė pareiškimą dėl ginčo, tačiau neatsiprašė už tokį žingsnį.

„Niekada neketinome dalyvauti diskusijoje, kuri skaldo žmones. Siekiame suburti žmones prie alaus“, – sakoma pareiškime.

„Anheuser-Busch InBev“ generalinis direktorius Michelis Doukeris investuotojams sakė, kad reklama apima tik vieną skardinę ir kad bendrovė planuoja daugiau investuoti į prekės ženklą, po to, kai kilo toks ažiotažas visuomenėje. 

„Tai buvo vienos skardinės rezultatas. Jis nebuvo sukurtas gamybai ar pardavimui plačiajai visuomenei“, - sakė jis ir išsigynė, kad tai buvo oficiali reklama.

Kitų alaus gamintojo konkurentų, įskaitant Coors Light, Miller Lite ir Pabst Blue Ribbon, pardavimai išaugo dviženkliais skaičiais nuo ginčo pradžios; ir Pottsville, Pensilvanijoje įsikūrusio „Yuengling“ alaus pardavimai išaugo 47 proc., o 32proc. – per keturias gegužės savaites[2].

„Bud Light“ gamintojas „Anheuser-Busch“ antradienį sakė, kad du įmonės vadovai išėjo iš darbo po to, kai alų socialinėje žiniasklaidoje reklamavo translytis influenceris.

„Padarėme keletą pakeitimų, kad supaprastintume rinkodaros funkcijos struktūrą, kad sumažintume sluoksnius, kad mūsų vyresnieji rinkodaros specialistai būtų glaudžiau susiję su kiekvienu mūsų prekės ženklų veiklos aspektu“, – sakoma Anheuser-Busch pranešime. „Šie žingsniai padės mums sutelkti dėmesį į tai, ką mokame geriausiai: virti puikų alų visiems vartotojams, tuo pačiu visada darydami teigiamą poveikį mūsų bendruomenėms ir mūsų šaliai“[3]