9 blogiausi logotipai, kuriuos sėkmingai pataisė grafikos dizaineris

LinksmaiNežinomas Autorius
Suprasti akimirksniu
Grafikos dizainerių klaidos
Internete galima rasti daug baisiai atrodančių ar labai dviprasmiškų logotipų. Faizuro Rehmano/Unsplash nuotrauka

Italų grafikos dizaineris profesionaliai perdarė blogiausius grafikos darbus

Kartais įvairūs verslai ar institucijos bando sutaupyti ir sukurti logotipus patys arba tai patikėdami menkai kažką išmanantiems žmonėms. Deja, logotipų kūrimas nėra toks paprastas darbas, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Internete sklando daugybė pavyzdžių, kaip atrodo patys blogiausi logotipai pasaulyje, tokį titulą gavę dėl savo dviprasmiškos ar juokingos išvaizdos.

Žemiau rasite net devynis logotipus, kurie laikomi vienais prasčiausių grafikos darbų. O šalia jų išvysite italų grafikos dizainerio Emanuele’o Abrate’o logotipus. Juos profesionalas sukūrė po to, kai pamatė tokias baisias grafikos klaidas ir sugalvojo pamėginti jas ištaisyti.

Grafikos dizaineris pabandė sukurti logotipus taip, lyg juos būtų kūręs tikriems savo klientams, kurie sumokėtų nemažus pinigus, jog sulauktų kokybiškų darbų. Tam, kad būtų sukurti profesionalūs estetiniai logotipai, buvo naudojamos skirtingos tipografijos technikos, tačiau, kiek tai buvo įmanoma, išlaikytos originalios prekės ženklo spalvos.

9 baisiausi logotipai virto į normalius, kai buvo kardinaliai pakeista jų išvaizda

Universiteto logotipas
Sunku patikėti, tačiau viršuje matote universiteto logotipą. emanueleabrate.com nuotrauka
Universitetui skirtas logotipais
Taip atrodo profesionali universiteto vizitinė kortelė. emanueleabrate.com nuotrauka

Čia matote mokymosi įstaigai skirtą logotipą. Viršuje yra Santa Catarina universiteto Rytų studijų instituto logotipą. Tikriausiai net nereikia aiškinti, ką daugelis pamato, vos tik kelias sekundes žiūri į viršutinį grafikos darbą… Tačiau profesionalus grafikos dizaineris pakeitė universitetą reprezentuojantį ženklą į visiškai kitokį. Dabar jis atrodo estetiškai ir išnyko dviprasmiška išvaizda. Tam E. Abrate’as pašalino kontūrą, suderino tipografiją su piktograma ir pateikė paprastą, tačiau vizualiai teigiamai atrodantį pavyzdį.

Farmacininkų logotipas
Farmacijos verslo logotipas. emanueleabrate.com nuotrauka
Vaistų logotipas
Taip profesionalus logotipas atrodytų ant vaistų buteliuko. emanueleabrate.com nuotrauka

Kai kalba pasisuka apie farmacijos verslą, daugelis puikiai žinome, kiek daug uždirba tokį verslą įsukę žmonės. Tačiau kartais net farmacininkai gaili pinigų normaliems specialistams ir todėl vietoj gerai atrodančio grafikos darbo gauna tokį, kaip aukščiau parodytas. E. Abrate’as teigė, jog tokiame logotipe įžvelgė daug problemų: prastą tipografijos naudojimą, neproporcingus elementus, netinkamai panaudotas formas, kurios sukūrė dviprasmišką žinutę. Tad grafikos dizaineris pasistengė, jog išnyktų visi minusai ir liktų tik estetiškai atrodantis, teigiamas emocijas keliantis vaizdas.

Logotipas saugos kompanijai
Dar vienas logotipas, kurį dailiai pakeitė profesionalas. emanueleabrate.com nuotrauka
Pataisytas logotipas
Taip atrodytų profesionalus logotipas ant šalmo. emanueleabrate.com nuotrauka

Tai buvo dar vienas dviprasmiškai atrodantis logotipas. Tikriausiai didžioji žmonių dalis iš karto pagalvotų, jog dega kai kas apačioje… Tad grafikos dizaineriui teko sukurti naują koncepciją ir pakeisti logotipo išvaizdą į malonesnę akiai.

Kepėjos logotipas
Dviprasmiškai atrodęs logotipas pakeistas visiškai nauju. emanueleabrate.com nuotrauka
Logotipo reklama
Taip logotipas atrodytų ant maisto įpakavimo. emanueleabrate.com nuotrauka

Tuo tarpu konditerijos gaminių verslui grafikos dizaineris sukūrė visiškai kitokį logotipą. Jis sėmėsi įkvėpimo iš minčių apie mamą, kuri gamina su didele aistra ir meile. Būtent todėl naujojo logotipo vaizde atsidūrė širdutė ir kepėjo pirštinė viename.

Dviprasmiškas logotipas
Šis logotipas atrodo itin dviprasmiškai, jį pavertus ant šono. emanueleabrate.com nuotrauka
Logotipo pataisymas
Naujesnis logotipas atrodo profesionaliau. emanueleabrate.com nuotrauka

Šis logotipas iš pirmo žvilgsnio neatrodo kažkuo itin blogas. Tačiau vos tik pavertus jį ant šono, pasimato visiškai kitoks vaizdas. Būtent todėl jis tapo interneto pajuokų šaltiniu, tačiau profesionalus dizaineris pakeitė logotipą taip, kad senoji problema išnyko.

Pediatrijos centro logotipas
Sunku patikėti, jog iš pradžių logotipas atrodė toks dviprasmiškas. emanueleabrate.com nuotrauka
Medicininis logotipas
Naujasis logotipas atrodo šiltas ir modernus. emanueleabrate.com nuotrauka

Čia kūrėjas išlaikė tą pačią koncepciją, tačiau pakeitė ją taip, kad nebeliktų dviprasmybės ir būtų sukuriamas pasitikėjimo jausmas. Tad naujasis logotipas atrodo šiltas ir mielas, nes jame matosi šypsenos ir šiluma apgauptas vaikas.

Paprasti logotipai atrodo geriau nei perkrauti spalvomis ir piešiniais

Kompiuterių taisyklos logotipas
Prieš tai logotipas atrodė itin nekaip. emanueleabrate.com nuotrauka
Kompiuterių taisykla
Grafikos dizaineriui teko sukurti visiškai naują logotipą. emanueleabrate.com nuotrauka

Ir iš tiesų, kai kurie logotipai atrodo taip, jog sunku išvis kažką išgelbėti. Todėl profesionaliam grafikos dizaineriui, pamačius šį viršuje esantį logotipą, beliko tik sukurti visiškai naują koncepciją. Jis ir vėl rėmėsi auksine taisykle, jog profesionalus logotipas turi būti malonus akiai ir paprastas, todėl sugalvojo logotipe pavaizduoti kompiuterio monitorių, drauge įkomponuojant C ir D raides.

Odontologijos klinikos logotipas
Odontologijos klinika taip pat turėjo nevykusį logotipą. emanueleabrate.com nuotrauka
Odontologijos klinika
Naujasis logotipas atrodo dailiai ir profesionaliai. emanueleabrate.com nuotrauka

Kai grafikos dizaineris pamatė odontologijos klinikos logotipą, iš karto pradėjo juokauti, ar jame pavaizduotas odontologas, ar koks nors viliotojas. Tad galiausiai profesionalas nusprendė pilnai perdaryti vizualizaciją, joje patalpindamas pagrindines raides ir iš jų sukurdamas naują logotipą.

Saugus logotipas
Saugios vietos logotipas iš pradžių atrodė labai dviprasmiškai. emanueleabrate.com nuotrauka
Atnaujintas logotipas
Atnaujintas logotipas atrodo paprastesnis, tačiau mielesnis akiai. emanueleabrate.com nuotrauka

Šiame logotipe visko buvo tiesiog per daug: vienoje formoje yra kita forma ir dar viena forma. Be to, pats paveikslėlis atrodo gan keistai ir dviprasmiškai. Todėl specialistas nusprendė supaprastinti logotipą, išimti nereikalingus elementus ir sukurti kur kas patrauklesnį įvaizdį.