Italų grafikos dizaineris profesionaliai perdarė blogiausius grafikos darbus
Kartais įvairūs verslai ar institucijos bando sutaupyti ir sukurti logotipus patys arba tai patikėdami menkai kažką išmanantiems žmonėms. Deja, logotipų kūrimas nėra toks paprastas darbas, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Internete sklando daugybė pavyzdžių, kaip atrodo patys blogiausi logotipai pasaulyje, tokį titulą gavę dėl savo dviprasmiškos ar juokingos išvaizdos.
Žemiau rasite net devynis logotipus, kurie laikomi vienais prasčiausių grafikos darbų. O šalia jų išvysite italų grafikos dizainerio Emanuele’o Abrate’o logotipus. Juos profesionalas sukūrė po to, kai pamatė tokias baisias grafikos klaidas ir sugalvojo pamėginti jas ištaisyti.
Grafikos dizaineris pabandė sukurti logotipus taip, lyg juos būtų kūręs tikriems savo klientams, kurie sumokėtų nemažus pinigus, jog sulauktų kokybiškų darbų. Tam, kad būtų sukurti profesionalūs estetiniai logotipai, buvo naudojamos skirtingos tipografijos technikos, tačiau, kiek tai buvo įmanoma, išlaikytos originalios prekės ženklo spalvos.
9 baisiausi logotipai virto į normalius, kai buvo kardinaliai pakeista jų išvaizda
Čia matote mokymosi įstaigai skirtą logotipą. Viršuje yra Santa Catarina universiteto Rytų studijų instituto logotipą. Tikriausiai net nereikia aiškinti, ką daugelis pamato, vos tik kelias sekundes žiūri į viršutinį grafikos darbą… Tačiau profesionalus grafikos dizaineris pakeitė universitetą reprezentuojantį ženklą į visiškai kitokį. Dabar jis atrodo estetiškai ir išnyko dviprasmiška išvaizda. Tam E. Abrate’as pašalino kontūrą, suderino tipografiją su piktograma ir pateikė paprastą, tačiau vizualiai teigiamai atrodantį pavyzdį.
Kai kalba pasisuka apie farmacijos verslą, daugelis puikiai žinome, kiek daug uždirba tokį verslą įsukę žmonės. Tačiau kartais net farmacininkai gaili pinigų normaliems specialistams ir todėl vietoj gerai atrodančio grafikos darbo gauna tokį, kaip aukščiau parodytas. E. Abrate’as teigė, jog tokiame logotipe įžvelgė daug problemų: prastą tipografijos naudojimą, neproporcingus elementus, netinkamai panaudotas formas, kurios sukūrė dviprasmišką žinutę. Tad grafikos dizaineris pasistengė, jog išnyktų visi minusai ir liktų tik estetiškai atrodantis, teigiamas emocijas keliantis vaizdas.
Tai buvo dar vienas dviprasmiškai atrodantis logotipas. Tikriausiai didžioji žmonių dalis iš karto pagalvotų, jog dega kai kas apačioje… Tad grafikos dizaineriui teko sukurti naują koncepciją ir pakeisti logotipo išvaizdą į malonesnę akiai.
Tuo tarpu konditerijos gaminių verslui grafikos dizaineris sukūrė visiškai kitokį logotipą. Jis sėmėsi įkvėpimo iš minčių apie mamą, kuri gamina su didele aistra ir meile. Būtent todėl naujojo logotipo vaizde atsidūrė širdutė ir kepėjo pirštinė viename.
Šis logotipas iš pirmo žvilgsnio neatrodo kažkuo itin blogas. Tačiau vos tik pavertus jį ant šono, pasimato visiškai kitoks vaizdas. Būtent todėl jis tapo interneto pajuokų šaltiniu, tačiau profesionalus dizaineris pakeitė logotipą taip, kad senoji problema išnyko.
Čia kūrėjas išlaikė tą pačią koncepciją, tačiau pakeitė ją taip, kad nebeliktų dviprasmybės ir būtų sukuriamas pasitikėjimo jausmas. Tad naujasis logotipas atrodo šiltas ir mielas, nes jame matosi šypsenos ir šiluma apgauptas vaikas.
Paprasti logotipai atrodo geriau nei perkrauti spalvomis ir piešiniais
Ir iš tiesų, kai kurie logotipai atrodo taip, jog sunku išvis kažką išgelbėti. Todėl profesionaliam grafikos dizaineriui, pamačius šį viršuje esantį logotipą, beliko tik sukurti visiškai naują koncepciją. Jis ir vėl rėmėsi auksine taisykle, jog profesionalus logotipas turi būti malonus akiai ir paprastas, todėl sugalvojo logotipe pavaizduoti kompiuterio monitorių, drauge įkomponuojant C ir D raides.
Kai grafikos dizaineris pamatė odontologijos klinikos logotipą, iš karto pradėjo juokauti, ar jame pavaizduotas odontologas, ar koks nors viliotojas. Tad galiausiai profesionalas nusprendė pilnai perdaryti vizualizaciją, joje patalpindamas pagrindines raides ir iš jų sukurdamas naują logotipą.
Šiame logotipe visko buvo tiesiog per daug: vienoje formoje yra kita forma ir dar viena forma. Be to, pats paveikslėlis atrodo gan keistai ir dviprasmiškai. Todėl specialistas nusprendė supaprastinti logotipą, išimti nereikalingus elementus ir sukurti kur kas patrauklesnį įvaizdį.