„Warner Bros. Discovery“ oficialiai pradeda pasaulinę kampaniją „Švenčiame kiekvieną istoriją“ (angl. Celebrating Every Story), skirtą paminėti balandžio 4-ąją sueisiančiai „Warner Bros. Studio“ šimto metų sukakčiai. Per ateinančius 12 mėnesių žiūrovai galės atšvęsti šį jubiliejų įvairiais būdais: numatytos specialios programos ir turinys, išskirtiniai produktai ir namų pramogų leidiniai, specialus programinis puslapis „HBO Max“ platformoje, socialinių tinklų kampanijos, gyvi renginiai ir filmų peržiūros bei gerbėjams skirtos akcijos visame pasaulyje.
Bendrovė pristatė oficialų šimtmečio logotipą ir istoriją apžvelgiantį vaizdo klipą, kuriuos galima rasti šimtmečio minėjimo svetainėje.
Davidas Zaslavas, „Warner Bros. Discovery“ vykdomasis direktorius, sakė:
„Warner Bros.“ vardas yra tapęs sinonimu pramogoms, todėl mums didelė garbė švęsti šios kultinės studijos šimtmetį ir turtingą paveldą, kuris siekia 1923 m. ją įkūrusių keturių brolių laikus. Per pastaruosius 100 metų „Warner Bros.“ sukūrė vienus iš labiausiai atpažįstamų ir mylimų filmų, televizijos laidų ir personažų. Tai buvo vieta, kurioje gimė paveikios istorijos, apibrėžiančios ir atspindinčios mūsų kultūrą. Džiaugiamės šviesia ir dinamiška mūsų bendrovės ateitimi, pradėdami antrąjį jos šimtmetį – ir toliau pasakosime tokias istorijas, kurios linksmina, informuoja ir įkvepia žiūrovus visame pasaulyje.“
Bendrovė švęs ir minės „Warner Bros.“ 100-ąsias metines šiais būdais:
Specialus turinys. Tarp šimtmečio programų ir turinio akcentų – „WB Unscripted Television“ trijų dalių dokumentinis filmas apie „Warner Bros.“ istoriją, kuris debiutuos „HBO Max“ platformoje (ir per pasirinktus partnerius tose šalyse, kur „HBO Max“ nėra prieinama); programų maratonai ir specialūs epizodai per daugiau nei 40 „Warner Bros. Discovery“ priklausančių kanalų; archyviniai interviu; premjeros ir pokyliai su raudonuoju kilimu; visus metus skiriamas dėmesys klasikiniams „Warner Bros.“ filmams; partnerystė su įvairiomis organizacijomis, padėsianti rasti ir atrinkti filmų kūrėjus, kurie dalyvautų trumpametražių filmų projekte, skirtame pagerbti kultinius „Warner Bros.“ filmus; šimtmečio ženklodara ir renginiai, kuriuose gerbėjai susipažins su studijos televizijos prekių ženklais, frančizėmis ir personažais.
- „Warner Bros. Home Entertainment“ skaitmeniniu, „Blu-ray“ ir DVD formatu išleis šventinius filmų ir televizijos šou rinkinius, tarp kurių – keturi 25 filmų rinkiniai ir šimto filmų kolekcija (abu rinkiniai – su kolekciniais suvenyrais). Bendrovė taip pat išleis pilnas televizijos serialų kolekcijas ir geriausių televizinių momentų kompiliacijas iš mylimiausių „WBTV“ frančizių. Per metus „Warner Bros. Home Entertainment“ taip pat išleis tuziną pertvarkytų filmų, kuriuos pirmą kartą bus galima pamatyti 4K Ultra High Definition formatu, pradedant „Supermeno“ 5 filmų kolekcija ir baigiant specialiais 50-mečio jubiliejiniais filmų „Drakonas įžengia“ ir „Egzorcisto“ leidimais.
- „HBO Max“ sausio pabaigoje pristatys specialų programų puslapį, kuriame bus rodomos teminės ir sezoninės programos. „HBO Max“ pasitelks plačias „Warner Bros.“ filmų ir televizijos laidų bibliotekas, kad pristatytų kuruojamas kolekcijas, skirtas šventėms ir kultūriniams įvykiams, įskaitant Juodosios istorijos mėnesį (angl. Black History Month), Moterų istorijos mėnesį, AAPI mėnesį ir pride mėnesį.
- Produktai vartotojams. Kad pažymėtų šią sukaktį, „Warner Bros. Discovery Global Consumer Products“ bendradarbiauja su populiariausiais pasaulio prekių ženklais: nuo drabužių ir namų apyvokos reikmenų iki žaislų, kolekcionuojamų daiktų, leidybos, mažmenininkų ir maisto bei gėrimų bendrovių. Per 2023 m. bendrovė pristatys keletą išskirtinių šimtmečio akcijų su pagrindiniais partneriais, įskaitant „Amazon“, „Saks Fifth Avenue“, „Funko“, „Mattel“, „New Era“, „Running Press“ ir kt. Be to, bus pristatyta nauja produktų linija, kurioje didžiausi superfanai persirengs legendiniais „Warner Bros.“ personažais iš gerbėjų mėgstamų franšizių, tokių kaip DC ir Burtininkų pasaulis (angl. Wizarding World).
- Patirtys. Bendrovė visus metus gerbėjams visame pasaulyje pristatys keletą gyvų renginių ir patirčių, įskaitant šiuos:
- Koncertų serija žvakių šviesoje, aplankysianti 100 miestų, kuri leis gerbėjams leistis į muzikinę kelionę per šimtą „Warner Bros.“ metų visame pasaulyje, įskaitant Los Andželą, Niujorką, Londoną, Torontą, Melburną, Paryžių, Singapūrą, Milaną, San Paulą ir Meksiką;
- Balandžio mėnesį Holivude vyksiančiame TCM klasikinių filmų festivalyje bus švenčiami svarbiausi „Warner Bros. Pictures“ istorijos filmai ir pagrindiniai talentai, įskaitant „Kasablanką“, 50-ąsias „Egzorcisto“ (dalyvaujant režisieriui Williamui Friedkinui) ir „Drakonas įžengia“ metines, taip pat pasaulines filmų „Į rytus nuo Edeno“ ir „Rio Bravo“ premjeras;
- Kino teatruose bus rodomi populiariausi „Warner Bros.“ filmai;
- Šimtmečio muziejaus ekspozicijos ir proginės peržiūros su Kino akademijos muziejumi Los Andžele;
- Atminimo seansai „Warner Bros.“ kino teatre Smithsono nacionaliniame Amerikos istorijos muziejuje;
- „Warner Bros.“ viešbučiuose ir pramogų parkuose visame pasaulyje, įskaitant „The WB Abu Dhabi“, „Warner Bros. World Abu Dhabi“, „Parque Warner Madrid“ ir „Warner Bros. Movie World“ Australijoje, šimtmečio proga bus švenčiama su išskirtinėmis prekėmis, nuotraukomis, specialiais renginiais, akcijomis ir kt.
- Studijos turas. Vasario mėnesį „Warner Bros.“ studijos ture bus pristatyta speciali 100-mečio ekspozicija, o vėliau per metus bus pateikta daugiau teminių staigmenų.
- Pasaulinė šventė. „Warner Bros.“ beveik visą savo gyvavimo laikotarpį veikia tarptautiniu mastu. Siekdamos pripažinti pasaulinį prekės ženklo, jo turinio, personažų ir vartotojams siūlomų produktų populiarumą, komandos iš viso pasaulio rengs šimtmečio renginius visose studijos veiklos srityse. Nuo šimtmečio šventės Kinijoje ir teminės parodos Pekino tarptautinio kino festivalio metu iki iškylančių kanalų Vokietijoje, filmų parodų Europoje ir vartojimo produktų bei mados linijų visuose regionuose. „Warner Bros.“ šimtmečio šventė bus išties pasaulinė.
- Socialiniai tinklai. Galiausiai, kadangi niekas neįvyksta, jei tai nebūna pastebėta socialiniuose tinkluose, įsitraukimas į įvairias platformas yra pagrindinė šimtmečio šventės sudedamoji dalis. Kad „Warner Bros.“ gerbėjai galėtų įsitraukti į šventę, socialinėje žiniasklaidoje bus vykdomos teminės kampanijos, įskaitant „Šią dieną istrioje“, keliones po užkulisius ir „100 ikoniškų WB akimirkų“, taip pat bendradarbystės su aukščiausio lygio IP, aktyvacijos gyvų renginių metu, naudotojų kuriamas turinys, fotografavimo galimybės ir filtrai ir kt.
„Warner Bros.“ įkūrė broliai Albertas, Samas, Haris ir Džekas Vorneriai. Įregistruota 1923 m. balandžio 4 d. šiandien studija turi vieną sėkmingiausių prekių ženklų kolekcijų pasaulyje ir yra visų pramogų industrijos aspektų – nuo vaidybinių filmų, televizijos ir tiesioginės produkcijos iki animacijos, komiksų, vaizdo žaidimų, vartojimo produktų, teminių pramogų, ekskursijų po studiją ir prekių ženklų licencijavimo – lyderė. Didžiulį studijos katalogą, vieną prestižiškiausių ir vertingiausių pasaulyje, sudaro daugiau kaip 145 000 valandų programų, įskaitant 12 500 vaidybinių filmų ir 2 400 televizijos programų, kurias sudaro daugiau kaip 150 000 atskirų epizodų. „Warner Bros.“ taip pat valdo vieną iš įvairiausių frančizių portfelių pasaulyje, įskaitant „Looney Tunes“, „Wizarding World“, „DC“, „Draugai“ (Friends), „Sostų karai“ (Game of Thrones), „Hanna-Barbera“ ir daugelį kitų.