Šiandien Vilniuje vidury Neries tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų iškilo Niujorko Laisvės statulos kopija – taip siuntų pristatymo įmonė „Omniva LT“ pristato naują paslaugą – nuo šiol bendrovė pristatys siuntas ne tik Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, bet ir kitose pasaulio šalyse. Žalia iš putų polistireno pagaminta skulptūra – tai reklaminės kampanijos dalis.
Pasak „Omniva LT“ komercijos vadovo Justino Pilecko, sprendimą pasiūlyti tarptautinį gabenimą lėmė vis dažniau reiškiamas tiek gyventojų, tiek verslo subjektų poreikis. Paslaugą išplėtoti paskatino ir šiemet įmonės inicijuotas tyrimas, kuriame paaiškėjo, jog 32% šalies verslų siunčia prekes į užsienį, o dar 35% ketina pradėti tai daryti artimiausiu metu.
„Elektroninės komercijos situacija Lietuvoje – labai optimistiška. Pernai fiksuotas rekordinis 27,6% pasaulinis elektroninės komercijos šuolis, o Lietuvoje jos augimo rodiklis buvo daugiau nei 50%. Tikima, kad elektroninė komercija mūsų šalyje sparčiai augs ir toliau, o iš jos generuojama apyvarta greitai pasieks 1 mlrd. eurų per metus“, – komentavo J. Pileckas.
Upėje pastatyti Laisvės statulos kopiją įmonei pasiūlė reklamos agentūra „DDB Vilnius“. Pasak jos kūrybos vadovo Arno Aukštikalnio, šia reklamine kampanija siekta pasidalinti geromis žiniomis su miestiečiais, suteikti jiems gerų emocijų ir paskatinti įsitraukti.
„Galvojome, kaip galėtume geriausiai atspindėti idėją, kad per „Omniva LT“ tinklą dabar galima išsiųsti siuntas į visą pasaulį. Svarstėme, kaip siuntiniai koreliuoja su kelionėmis, ir supratome, kad norime sukurti simbolį, sakantį „ten, toli, užsienis, Amerika!, – apie kūrybos procesą entuziastingai pasakojo A. Aukštikalnis. – Žmonės vertina kūrybiškumą, todėl norėjome pateikti jiems šį tą unikalaus – veiksmą ar objektą, kurį norėtųsi nufotografuoti ar nufilmuoti ir pasidalinti su draugais.”
Skulptūra įkurdinta pačiame centre – iš vienos pusės matosi senamiestis, iš kitos – naujoji Vilniaus dalis. „Vietą parinkome, kad ji būtų simboliška. Originalioji JAV statula atrodo, tarsi kiltų iš vandenų, norėjome, kad ir čia būtų panašiai. Neries upė, apsupta Vilniaus simbolių, buvo tinkamiausia vieta atskleisti pagrindinei idėjai – bendrovės ryžtui pakeisto įsitvirtinusį suvokimą, kad siuntas pristatome tik Baltijos šalyse. Nuo šiol siuntas pristatome visame pasaulyje!” – džiaugėsi „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė.
A. Aukštikalnio teigimu, skulptūros kopiją buvo stengiamasi pagaminti kuo tikslesnę, naudojant kokybiškas medžiagas. „Pirmiausiai reikėjo rasti, kas skulptūrą pagamintų – kalbėjomės su įvairiais skulptoriais. Prie jos net tris savaites dirbo šešių meistrų komanda. Vėliau ieškojome narų, kurie skulptūrą galėtų įkelti į vandenį“, – pasakojo idėjos autorius.
Statula upėje stovės vos keletą dienų.