„Google“ Jungtinėje Karalystėje kovos su netikrais vartotojų atsiliepimais

TechnologijosELTA
google
„Google“ Jungtinėje Karalystėje kovos su netikrais vartotojų atsiliepimais. Pexels nuotrauka

„Google“ sutiko atlikti „reikšmingus pokyčius“ ir kovoti su netikromis internetinėmis JK paslaugų bei produktų apžvalgomis, skelbiamomis JAV milžinės platformose, po atlikto tyrimo penktadienį pranešė Didžiosios Britanijos konkurencijos reguliuotojas.

„Google“ pradės „taikyti sankcijas, kad atgrasytų įmones, mėginančias pasinaudoti netikrais atsiliepimais, ir baus tas, kurios rašo netikras arba klaidinančias apžvalgas“, pareiškime teigė Konkurencijos ir rinkų tarnyba (CMA).

„Pokyčiai, kuriuos suderinome su „Google“, užtikrins, kad būtų taikomi aiškūs patikros procesai, o žmonės galėtų pasitikėti atsiliepimais ir priimti geriausius įmanomus sprendimus, – sakė CMA vadovė Sarah Cardell. – Tai teisingumo klausimas tiek verslui, tiek vartotojams, todėl raginame suklusti visą sektorių.“

„Google“ atstovė spaudai teigė, kad „bendradarbiavimas su reguliavimo institucijomis visame pasaulyje, įskaitant CMA, yra dalis mūsų nuolatinių pastangų kovoti su netikru turiniu ir nesąžiningais veikėjais“.

Ji pridūrė, kad investicijos į kovą su apgaulingu turiniu jau dabar „Google“ padeda „kasmet blokuoti milijonus netikrų apžvalgų, dažnai dar prieš jas paskelbiant“.

Asmenų, pakartotinai skelbiančių „netikrus ar klaidinančius Jungtinės Karalystės įmonių atsiliepimus“, tiek teigiamus, tiek neigiamus, atsiliepimai bus ištrinami ir jiems bus uždrausta skelbti naujas apžvalgas, teigė reguliavimo institucija.

JK įmonėms, kurios savo žvaigždučių reitingus bando kelti netikrais atsiliepimais, bus taikomos įvairios sankcijos, pvz., jų „Google“ profiliai bus žymimi „aiškiomis įspėjamosiomis žymėmis“, o jų atsiliepimų funkcija bus išjungta, pridūrė CMA.

Parengta remiantis elta.