Vienoje iš „Circle K“ degalinių buvo pakabintas pranešimas apie elektros sutrikimus dėl BRELL
Po Lietuvos atsijungimo nuo BRELL žiedo, Kaune, Raudondvario plento „Circle K“ degalinėje, buvo pakabintas pranešimas, kuriame teigta, jog degalinė laikinai neveikia dėl elektros tiekimo sutrikimų.
Ant balto lapo užrašytame perspėjime buvo teigiama, kad sutrikimai susiję su atsijungimu nuo BRELL žiedo ir čia atvykusiems asmenims reikėtų važiuoti iki kitos artimiausios veikiančios degalinės. Ši informacija greitai paplito socialiniuose tinkluose ir sukėlė diskusijas apie galimus elektros trikdžius Lietuvoje.
Įvykis, kurį užfiksavo buvęs Seimo narys Mindaugas Puidokas, sulaukė didelio atgarsio, nes buvo interpretuojamas kaip galimas įrodymas, kad atsijungimas nuo BRELL visgi kelia realias problemas. Tačiau iškart po incidento „Circle K“ vadovai atliko vidinį tyrimą, mėgindami išsiaiškinti, kas nutiko minėtoje degalinėje ir kas užkabino tokį perspėjimą.
„Circle K“ teigia, kad jokioje tinklo degalinėje elektros tiekimas nebuvo sutrikęs
„Circle K“ vadovas Skirmantas Mačiukas patvirtino, jog degalinėje elektros tiekimas nebuvo sutrikęs. Jis pabrėžė, jog jokia „Circle K“ degalinė neturėjo elektros tiekimo problemų, ir pats pranešimas nėra bendrovės oficiali informacija. Pasak jo, elektra veikė be trikdžių tiek atsijungimo nuo BRELL žiedo metu, tiek ir vėliau.
„Elektra yra, jokių problemų neturime. Bandome išsiaiškinti, patys nesuprantame, kas čia ką užkabino ir ką nufotografavo, ar čia padaryta, ar čia sugalvota. Nenoriu kaltinti, nieko nežinau. Per visas degalines tikrinomės, visur yra elektra“, – sakė S. Mačiukas[1].
Tačiau nepaisant įtarimų, kad taip galėjo pasielgti pašaliniai asmenys, po atlikto tyrimo išaiškėjo, jog tokį lapą pakabino degalinės darbuotoja.
Po vidinio tyrimo paaiškėjo, jog darbuotoja tinkamai nesuprato informacijos ir pakabino klaidinantį įspėjimą
Po šio incidento „Circle K“ atliko vidinį tyrimą, siekdama išsiaiškinti, kaip pranešimas atsirado degalinėje. Nors iš pradžių buvo kurtos teorijos apie trečiųjų šalių provokaciją ar neva išorinį bandymą skleisti dezinformaciją, o internete pasipylė įvairūs drąsūs kaltinimai, greitai tapo aišku, jog jokios provokacijos nebuvo.
Kaip patvirtino bendrovė, pranešimą per klaidą pakabino pati degalinės darbuotoja, kuri neteisingai suprato jai pateiktą informaciją.
Bendrovė atsiuntė oficialų atsiprašymą apie šį įvykį pranešusiam M. Puidokui, pažymėdama, kad tai buvo žmogiška klaida, o ne sąmoningas bandymas skleisti klaidingą informaciją. Taip pat laiške paminėta, jog buvo imtasi veiksmų, kad ateityje tokios klaidos nebepasikartotų – darbuotojams bus skiriamas didesnis dėmesys informacijos perdavimui ir jos tikslumui.