Suprasti akimirksniu
  • „Disney“ savo reklamai pasikvietė translytę nuomonės formuotoją Seann Altman
  • Dėl mergaičių aksesuarus reklamuojančios transseksualios žvaigždės raginama boikotuoti „Disney“
  • Tėvai pasibaisėjo „Disney Style“ žingsniu ir „Disney“ produktams nebenori leisti nė cento
  • „Disney“ jau kurį laiką reklamuoja LGBTQ ideologiją
Šaltiniai
Pelytės Minės reklama
Biologinis vyras įsikūnijo į pelytės Minės įvaizdį. „TikTok“ stop kadras

„Disney“ savo reklamai pasikvietė translytę nuomonės formuotoją Seann Altman

Panašu, jog dėl didelio noro išsikapstyti iš vis labiau augančių nuostolių, „Disney“ žengė dar drąsesniu LGBTQ bendruomenę propaguojančiu keliu. Šį kartą tam pasirinktas translytis asmuo, kuris su džiaugsmu naudoja mergaitėms skirtus aksesuarus.

Translytė moteris „TikTok“ vaizdo įraše reklamuoja prekės ženklo „Disney Style“ drabužius, makiažą ir kitus aksesuarus. Kintančios lytinės tapatybės (ang. gender fluid) nuomonės formuotoja įrašą pradeda sakydama, jog „pažvelgs į ikoniškiausią draugų grupę“ ir įsigilins į peliuko Mikio šeimyną. Vyru gimusi, bet vėliau lytį pakeitusi S. Altman netgi prasitaria, jog nusprendė įsikūnyti į pelytę Minę (ang. Minnie Mouse), nes šis personažas esą labiausiai panašus į ją pačią.

Vaizdo įraše S. Altman apsirengia raudoną suknelę su baltu apatiniu sijonu, teigdama, jog ši yra „visai kaip Minės“ bei užsideda nėriniuotą kaklo papuošalą. Pelytės Minės ausis imituoja du kuodukai, o visą įvaizdį vainikuoja personažui būdingas raudonas lankelis. Be to, translytis asmuo įsispraudžia į juodas pėdkelnes, užsideda geltonus aukštakulnius batus, baltas nėriniuotas pirštines ir pasidažo raudonu lūpdažiu. Įraše biologinis vyras su džiaugsmu sako:

„Aš tikrai atrodau kaip pelytė Minė! Ir aš puikiai tinku prie Mikio ir jo draugų! Lankelis su suknele ir bateliai tikrai užtikrina [tokį įvaizdį]. Dabar esu madinga, drąsi ir linksma, kaip pelytė Minė.“
Translytis asmuo pasirinktas pelytės Minės įvaizdžio reklamai. „TikTok“ stop kadras
Translytis asmuo pasirinktas pelytės Minės įvaizdžio reklamai. „TikTok“ stop kadras

Vėliau ji pataria žiūrovams, kokius aksesuarus pasirinkti, jog irgi galėtų įsikūnyti į puikiai žinomą „Disney“ heroję. Šis vaizdo įrašas buvo patalpintas ne tik į asmeninę nuomonės formuotojos „TikTok“ paskyrą, bet ir į oficialią „Disney“ paskyrą[1].

Pati S. Altman ne pirmą sykį pasirodo su mažoms mergaitėms skirtais drabužiais bei aksesuarais. Žinoma tiktokerė dažnai vaizduoja jauną merginą ar mergaitę, nebijodama net ir šokinėti su fėjos sparnais ar apsimesti princese.

Dėl mergaičių aksesuarus reklamuojančios transseksualios žvaigždės raginama boikotuoti „Disney“

Vos tik pasirodęs, S. Altman klipas supriešino socialinio tinklo vartotojus. Daugelis jau pirmosiomis dienomis abejojo, ar normalu, jog vaikiškus mergaičių aksesuarus reklamuoja suaugęs biologinis vyras. Dalis netgi palygino „Disney“ pasirinkimą, jog mergaitėms skirtas prekes reklamuotų suaugęs translytis asmuo, su liūdnai pasibaigusia translytės D. Mulvaney istorija[2].

Translytė tiktokerė reklamuoja mergaitėms skirtus produktus. „TikTok“ stop kadras
Translytė tiktokerė reklamuoja mergaitėms skirtus produktus. „TikTok“ stop kadras

Panašu, jog „Disney“ nepasimokė iš nekaip pasibaigusios „Bud Light“ partnerystės su D. Mulvaney. „Bud Light“ sugalvojo padovanoti translyčiui asmeniui specialią alaus skardinę, skirtą atšvęsti jos buvimo mergina metines. Pastaroji istorija kainavo didžiulius nuostolius, nes buvo pradėta visuotinė „Bud Light“ alaus boikoto kampanija. Per trumpą laiką šio prekės ženklo rinkos vertė krito net daugiau nei 27 mlrd. JAV dolerių, nors iki tol tai buvo populiariausias alus Amerikoje, tokį titulą nešiojęs daugiau nei du dešimtmečius.

Tuo tarpu „Disney Style“ rinkodaros komanda vis dar tikisi, jog jų partnerystė su translyčiu asmeniu bus daug sėkmingesnė nei „Bud Light“ atvejis. Tačiau šis keistas „Disney“ pasirinkimas kai kuriuos vartotojus įpykdė iki tokio lygio, jog taipogi siūlo pradėti „Disney“ boikotą. Tuo tarpu kiti apsiriboja tik pažadais, jog daugiau niekada nebepirks „Disney“ prekių ir nesilankys Disneilende.

Tėvai pasibaisėjo „Disney Style“ žingsniu ir „Disney“ produktams nebenori leisti nė cento

Ši reklama labiausiai papiktino mažamečius vaikus auginančius tėvus. Jie vienas po kito pradėjo viešinti neigiamus komentarus socialinėje erdvėje[3]:

„„Disney“ mano, kad tėvai ir vaikai yra išties kvaili ir tokie blogi kaip jie. Tėvai, ištrinkite visą „Disney“ iš savo šeimos gyvenimo.“
„Dvejus metus taupiau kelionei su dukra į „Disney World“. Tikėjausi, kad jie susiprotės dėl šito mėšlo, bet jie nerodo jokių ženklų, kad tai įvyks. Karibų kruize, mes atvykstame. Bet kuriuo atveju galiu sau tai leisti lengviau [nei kelionę į „Disney World“].“
„Esu mažų vaikų tėvas, kuris didžiuojasi galėdamas pasakyti... Ne, neišleisiu (bent) 10 gabalų, kad nuvežčiau savo šeimą į „įprastą“ kelionę į Disneilendą, jog praturtinčiau tą milžinišką, beširdę, globalistinę, pykinančiai prabudusią megakorporaciją.“
„Tėvai, laikas atpratinti savo vaikus nuo „Disney“. Jie naudoja SUAUGUSĮ VYRĄ, kad parduotų drabužius mažoms mergaitėms. Kintančios lytinės tapatybės VYRAS sako, kad vieną dieną jis yra mergina, o kitą – vyras. „Disney“ indoktrinuoja jūsų vaikus.“
„Tai sakysiu kiekvieną dieną visą amžinybę. „Disney“ yra pavojinga vaikams... Mano anūkai jokiu būdu nekels kojos į „Disney“ vietas ir nežiūrės „Disney“ pramoginių produktų, nes jiems negalima patikėti vaikų!“

Tad akivaizdu, jog dėl naujosios reklamos „Disney“ gali patirti nemenkus nuostolius bei netekti dalies ištikimų savo klientų.

Seann Altman reklamuoja pelytę Minę ir jos aksesuarus. „TikTok“ stop kadras
Seann Altman reklamuoja pelytę Minę ir jos aksesuarus. „TikTok“ stop kadras

„Disney“ jau kurį laiką reklamuoja LGBTQ ideologiją

Tiesa, tai anaiptol nėra pirmas kartas, kai „Disney“ renkasi skleisti LGBTQ bendruomenės ideologiją ir savo reklamavimui pasikviečia LGBT narius. Pavyzdžiui, Kalifornijoje įsikūrusio Disneilendo parke stovi „Bibbidi Bobbidi Boutique“ parduotuvė, kur vaikus pasitinka ir sukneles jiems bando įsiūlyti ūsuotas transvestitas. Biologinis vyras minėtoje parduotuvėje yra apsirengęs kaip Fėjos krikštamotės mokinė[4].

Negana to, per pastaruosius kelerius metus „Disney“ pristatė net kelis transseksualius personažus savo laidose, skirtose vaikams. Homoseksualūs personažai yra ir keliuose didelio biudžeto filmuose. Be to, „Disney“ netgi pristatė LGBTQ tematikos drabužių liniją.

Tiesa, bandymai prisitraukti žmones propaguojant LGBTQ ideologiją nelabai padeda kone visame pasaulyje žinomai kompanijai. Nepaisant šių pastangų, kompanija susiduria su rimtomis finansinėmis problemomis. Skaičiuojama, kad paskutiniai aštuoni „Disney“ filmai padarė ne mažesnį nei 890 mln. JAV dolerių nuostolį.

O daugelis žmonių yra nepatenkinti ne tik naujausiais filmais, bet ir perdėtu „Disney“ noru propaguoti transeksualus bei kitus LGBTQ bendruomenės narius įvairioje savo produkcijoje. Nuo to kenčia net ir Disneilendo pramogų parkai, kuriuose apsilanko vis mažiau žmonių. Panašu, jog dauguma šeimų anaiptol nėra sužavėtos „Disney“ noru parke įdarbinti barzdotas princeses ar kitus LGBTQ bendruomenės atstovus.