Suprasti akimirksniu
  • Balandžio 1-osios proga moteriai buvo įteiktas naujas automobilis
  • Dovanoto automobilio vertė – 37 000 JAV dolerių
  • „BMW Group New Zealand“ balandžio 1-ajai rengė ne vieną pokštą
Šaltiniai
Laimėjimas
T. Marsh laimėjo automobilį atsiliepus į skelbimą, laikytą balandžio 1-os pokštu. Youtube stop kadras

Balandžio 1-osios proga moteriai buvo įteiktas naujas automobilis

Ar kada nors susimąstėte, kas nutiktų, jei kažkas, kas skamba „pernelyg gerai, kad būtų tiesa“, pasirodytų, jog yra tikra? Naujosios Zelandijos gyventojai drąsa svajoti apie didelius dalykus balandžio pirmosios dieną atsipirko su kaupu. Tai – įrodymas, kad balandžio 1-osios pokštai ne visada baigiasi šypsena iki ausų ir vienu kitu liapsusu...

Moteris, 2015-ais pasikliovusi savo nuojauta, laimėjo prabangų automobilį[1]. Tiesa, loterijoje ji nedalyvavo – jai tereikėjo atsiliepti į vieną skambų skelbimą, kurį daugelis palaikė nevykusiu juokeliu. Tianna Marsh netikėtai tapo išrinktąja, namo grįžusia su nauja transporto priemone. 
Balandžio 1-osios proga moteriai buvo įteiktas naujas automobilis. Socialinių tinklų įrašas/ekrano nuotrauka
Balandžio 1-osios proga moteriai buvo įteiktas naujas automobilis. Socialinių tinklų įrašas/ekrano nuotrauka
Viskas prasidėjo nuo automobilių pardavėjo skelbimo pirmajame laikraščio „New Zealand Herald“ puslapyje. Skelbimo pavadinimas buvo skambus: „Ypatingas balandžio pirmosios dienos pasiūlymas“. Skelbimo turinyje buvo žadamas naujas BMW automobilis asmeniui, kuris pirmas atvyks į saloną su savo automobiliu ir šiuo skelbimu rankoje. 

Ko gero, žmonės, matę skelbimą ir juo nepatikėję, gailisi iki šių dienų. Tąsyk daugelis vietinių galvojo, jog tai – pokštas, todėl į skelbimą nesureagavo. Tačiau T. Marsh galbūt pamiršo apie melagių dieną, o gal šią loteriją vis tik vertino rimtai. Nieko nelaukus, pastaroji, patikėdama bendrovės žodžiais, nuskuodė į nurodytą vietą savo 15 metų senumo universalu. 

T. Marsh 5.30 val. ryto atvyko į „Team McMillan BMW“ atstovybę, tikėdamasi gauti naują BMW automobilį – ir jai pavyko.

Dovanoto automobilio vertė – 37 000 JAV dolerių

Automobilio vertė – beveik 50 000 naujosios Zelandijos dolerių (37 000 JAV dolerių). Naujasis BMW turėjo numerius NOF00L, jam taip pat buvo suteikta penkerių metų garantija ir įskaičiuota trejų metų planinė techninė priežiūra. Be to, nugalėtoja gavo nemokamus BMW automobilio vairavimo kursus.

Skelbimas „tikrai pasirodė per geras, kad būtų tiesa“, – sakė BMW atstovas spaudai Edas Finnas. Tiesa, moteriai atvykus, salono pardavimų vadybininkas Gavinas Penfoldas iš pradžių apsimetė, kad nežino, apie ką ji kalba. Tačiau galiausiai nusijuokė ir pasveikino ją su laimėjimu. Jis pridūrė, jog bendrovė ilgai galvojo apie žaidimo sąlygas. Balandžio pirmoji pasirodė puiki proga „apversti kortas“.

Senąjį T. Marsh automobilį bendrovė pasiėmė sau. Teigė panaudosianti jį siekiant surinkti lėšų labdaros organizacijai, padedančiai neįgaliems vaikams[2]. Mat bendrovė, įsikūrusi Naujojoje Zelandijoje, yra pagrindinė labdaros organizacijos „GoBabyGo“, padedančios judėjimo sunkumų turintiems vaikams, partnerė. Todėl 100 proc. senojo automobilio pardavimo kainos, kaip skelbiama, buvo paaukota šiai organizacijai.

„Tai dar vienas būdas skleisti gerumą žmonėms, kuriems jo reikia, ir visa tai – dėl Tiannos tikėjimo“, – sakė BMW atstovas spaudai, pridūręs, esą šis triukas buvo skirtas būtent tokiam žmogui – rizikuojančiam ir tikinčiam. Nes Marsh, nepatikėjusi pasakymu „per daug gerai, kad būtų tiesa“, nejučia atsiėmė savo svajonę[3].

„BMW Group New Zealand“ balandžio 1-ajai rengė ne vieną pokštą

„BMW visame pasaulyje garsėja ne tik kaip vienas geriausių automobilių gamintojų, bet ir kaip daugelio įsimintinų balandžio pirmosios dienos pokštų kūrėjų”, – tvirtino „BMW Group New Zealand“ generalinė direktorė Nina Englert.

2014-ais Naujojoje Zelandijoje bendrovė sukėlė ažiotažą, paskelbusi informaciją apie „BMW ZZZ Series Cot“ – kūdikio miego kapsulę, neva padedančią užmigdyti kūdikį. Tačiau tai buvo pokštas – tokia lovelė niekuomet nebuvo gaminama. 2015-ais, kaip matoma, jie sugalvojo kai ką naujo. Iniciatoriai teigė, esą šis „atvirkštinis” balandžio 1 d. pokštas – pirmasis pasaulyje, kai buvo dovanotas naujas automobilis.

„BMW pastaruosius trejus metus iš eilės buvo populiariausias Naujosios Zelandijos aukščiausios klasės automobilių prekės ženklas. O „pokštas” įrodo, kad žmonės, norėdami gauti naują BMW, net ir balandžio 1 d. yra pasirengę mesti abejones į šalį“, – sakė Englert.

avatar
Miglė Tumaitė
Rašytojas (-a)
Šaltiniai
2.arrow_upward
3.arrow_upward
companyvehicle.co.nz. April Fool joke nets $50,000 BMW companyvehicle.co.nz