Suprasti akimirksniu
  • „Ryanair“ skrydis daugeliui keleivių pavirto košmaru
  • Tai ne vienintelis atvejis, kai „Ryanair“ keleiviai patyrė nepatogumus
  • „Ryanair“ atsiprašė dėl vėlavimų
Šaltiniai
„Ryanair“
„Ryanair“ skrydis daugeliui keleivių pavirto košmaru. Unsplash nuotrauka

„Ryanair“ skrydis daugeliui keleivių pavirto košmaru

Pirmadienį keleiviai, skridę iš Italijos Bario miesto į Kauną su „Ryanair“, patyrė nemalonią patirtį. Vienas iš keleivių, pasidalijo savo istorija. Jis pasakojo, kad lėktuvas turėjo pakilti 16 valandą, tačiau keleiviai buvo priversti laukti lėktuve net 5 valandas.

Pasak keleivio, kapitonas pranešė, kad dangus tarp Serbijos ir Kroatijos buvo uždarytas, todėl reikėjo laukti net 2 valandas. Po pirmos valandos keleiviai sužinojo, kad laukimas tęsis, o dar po valandos buvo pranešta, kad jie lauks jau 3 valandas. Galiausiai, kai lėktuvo keleivius buvo numatyta išlaipinti, keleiviai liko laukti dar ilgiau, nes oro uosto darbuotojai nesiryžo siųsti autobusų.

Su žiniasklaida bendravusio keleivio teigimu, keleiviai lėktuve negavo nei užkandžių, nei vandens. Viskas, ką jie galėjo įsigyti, buvo parduodama, tačiau didžioji dalis atsargų greitai buvo išpirkta. Šis incidentas privertė keleivius ne tik jaustis nemaloniai, bet netgi svarstyti apie kompensaciją.

„Ryanair“ paaiškino, kad skrydis vėlavo dėl oro eismo valdymo problemų, kurių aviakompanija negali kontroliuoti. Oro bendrovė teigė, kad lėktuve buvo atidarytas baras, kad keleiviai galėtų nusipirkti užkandžių ir gėrimų laukimo metu.

Tai ne vienintelis atvejis, kai „Ryanair“ keleiviai patyrė nepatogumus

Kitas keleivis, turėjęs skristi iš Romos į Vilnių, pranešė, kad jo skrydis buvo atšauktas. Jam ir kitiems keleiviams buvo pasiūlyta tik vandens buteliukai ir 5 eurų kuponai maistui.

„Ryanair“ pripažino, kad šiuo metu Europoje trūksta skrydžių valdymo dispečerių, kas sukelia vėlavimus ir atšaukimus visame žemyne. Nepaisant pastangų, darbuotojų trūkumas išlieka didelė problema, o keleiviams tenka susidurti su nepatogumais.„Ryanair“ atsiprašymas dėl tinklo vėlavimų

„Ryanair“ atsiprašė dėl vėlavimų

„Ryanair“ trečiadienį, liepos 24 d., atsiprašė savo keleivių už skrydžių vėlavimus, kuriuos sukėlė Europos skrydžių valdymo dispečerių trūkumas. Oro bendrovė pranešė, kad dėl šių problemų pirmosios dienos skrydžiai buvo stipriai paveikti. Iš 580 skrydžių, net 136 vėlavo dėl dispečerių trūkumo.

„Šie pakartotiniai skrydžių vėlavimai dėl ATC (oro eismo valdymo) nesugebėjimo yra nepriimtini. Atsiprašome savo keleivių už šiuos vėlavimus, kurie yra giliai apgailestautini, bet nepriklauso nuo „Ryanair“ kontrolės“, – rašoma aviakompanijos komentare.