Kinijos išmaniųjų telefonų milžinė „Xiaomi“ pristatė savo pirmąjį elektromobilį

TransportasPranešimas spaudai
Suprasti akimirksniu
BYD
„Xiaomi“ siekia tapti rimtu „BYD“ ir „Tesla“ konkurentu pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Michael Förtsch / Unspash nuotrauka

„Xiaomi“ siekia atsidurti tarp lyderių pasaulinėje automobilių rinkoje

Kinijos plataus vartojimo elektronikos milžinė „Xiaomi“ ketvirtadienį pristatė savo pirmąjį elektromobilį, o firmos vadovas paskelbė, kad, nepaisant didelės konkurencijos namų rinkoje, bendrovė ilgainiui ketina tapti pasaulinės automobilių pramonės varomąja jėga.

Pekine įsikūrusi „Xiaomi“ yra ketvirtoji pagal dydį išmaniųjų telefonų gamintoja pasaulyje, vartotojams taip pat siūlanti planšetinių kompiuterių, išmaniųjų laikrodžių, ausinių ir elektrinių paspirtukų asortimentą.

Elektronikos milžinė Pekine pristatė „SU7“ – sedaną

Kompanija 2021 m. paskelbė ketinanti pradėti elektromobilių gamybą. Įmonė seka tendencija, pagal kurią keletas didžiųjų Kinijos technologijų bendrovių jau persiorientavo į itin konkurencingą sritį – elektromobilių gamybą.

Bendrovės „Xiaomi“ vadovas Lei Junas ketvirtadienį Pekine pristatė „SU7“ – sedaną, kuris rinkoje turėtų pasirodyti 2025 m.

Šio modelio elektromobilius, kuriuose yra įdiegta „Xiaomi“ programinė įranga, kad juos galima būtų naudoti su visais šios bendrovės prietaisais, gamins vietos automobilių gamintoja „BAIC“.

„Sieksime po 15–20 sunkaus darbo metų tapti vienais iš penkių didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje“, – kalbėjo Lei Junas.

Elektromobilio „SU7“ baterijas gamins didžiausia Kinijos elektromobilių gamintoja „BYD“ bei vietos baterijų gamybos milžinė „CATL“.

Nemažai didžiausių Kinijos technologijų bendrovių pastaruoju metu investavo į šalies elektromobilių sektorių, kuriame užsienio firmoms sunkiai sekasi įsitvirtinti.

Šiuo metu Kinijos elektromobilių rinkoje „Tesla“ nusileidžia „BYD“

Kinijos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, lapkritį Kinijos elektromobilių rinkoje karaliavo „BYD“, pardavusi 300 000 modelių ir smarkiai pralenkusi bendrovę „Tesla“, kuriai pavyko parduoti daugiau nei 80 000 modelių.

2010 m. įsteigtai bendrovei „Xiaomi“ pavyko sparčiai išaugti, už prieinamą kainą prekiaujant aukšto lygio prietaisais, kurie iš pradžių buvo parduodami tiesiogiai internetu.

2021 m. Jungtinės Valstijos įtraukė šią firmą į nepageidaujamų subjektų sąrašą, įtardamos ją ryšiais su Kinijos kariuomene.

Parengta remiantis ELTA.