Suprasti akimirksniu
  • Vis dažniau mobiliojo ryšio tiekėjai siekia džiuginti savo klientus papildomomis paslaugomis, nuolaidomis ar netgi dovanomis
  • Tačiau ne visada viskas klostosi taip sklandžiai, kaip tikimasi
  • Visgi, tokiomis klaidomis mobiliojo ryšio tiekėjai rizikuoja prarasti klientų pasitikėjimą
Šaltiniai
Bitė.
BITĖ žada savo klientams padovanoti apsauginius išmaniųjų stikliukus. ELTA nuotrauka.

Vis dažniau mobiliojo ryšio tiekėjai siekia džiuginti savo klientus papildomomis paslaugomis, nuolaidomis ar netgi dovanomis

Tačiau, ar visada šie pažadai ištesimi? Kaunietė Lina (vardas pakeistas), ilgą laiką naudojusi BITĖ paslaugas, susidūrė su situacija, kai dovanų pažadai atrodė per geri, kad būtų tiesa. Šį kartą gauta žinutė žada nemokamą dovaną – apsauginį stikliuką telefonui. Tačiau ar verta skubėti į saloną? Tuo labiau, kad tai nebe pirmas kartas, kai Lina iš savo ryšio operatoriaus gauna tokią žinutę.

BITĖ skuba pranešti, kad dovanos jau laukia salonuose – apsauginis stikliukas jūsų telefonui. Tereikia nueiti į saloną ir nemokamai jį pasiimti.

Lina pasidalino iš Bitės gauta SMS žinute
Lina pasidalino iš Bitės gauta SMS žinute

Tačiau ne visada viskas klostosi taip sklandžiai, kaip tikimasi

Kaunietė Lina puikiai prisimena situaciją, kai prieš kurį laiką gavo labai panašią žinutę. Tąkart, suskubusi ieškotis artimiausio BITĖ salono ir planuodama kelionę ten, vos po kelių valandų ji sulaukė dar vienos žinutės – atsiprašymo. Tiekėjas informavo, kad įvyko klaida, ir dovana nebus teikiama.

„Labai nusivyliau, nes jau buvau pasiruošusi važiuoti į saloną. Juk visi mėgstame nemokamas dovanas, o tuo labiau, kai jos susijusios su mūsų telefonais“, – prisimena Lina.

Natūralu, kad po tokios patirties Lina šiek tiek abejoja ir šįkart. Ar BITĖ tikrai pasiruošusi šįkart ištesėti pažadą, ar tai tik dar vienas „klaidingas žinutės siuntimas“?

Žinutėje aiškiai nurodyta, kad akcija vyksta iki rugsėjo 30 dienos, tačiau taip pat pabrėžiama, jog dovanų kiekis ribotas. Tai dar labiau sustiprina abejones – ar visi, kurie atvyks į saloną, tikrai gaus pažadėtą apsauginį stikliuką?

„Nors labai norėčiau tuo tikėti, tačiau po praeitos klaidos jau esu šiek tiek atsargesnė. Skubėti į saloną neketinu, bet galbūt, jei bus laiko, išbandysiu laimę“, – kalbėjo Lina.

Visgi, tokiomis klaidomis mobiliojo ryšio tiekėjai rizikuoja prarasti klientų pasitikėjimą

Kai klientai kartą susiduria su klaidingai išsiųstais pažadais, kitą kartą jie gali būti mažiau linkę pasitikėti bet kokia akcija ar pasiūlymu.

„Jeigu ir vėl gausiu atsiprašymo žinutę, tikriausiai visiškai nustosių tikėti tokiais pažadais“, – sako Lina.

Mobiliojo ryšio tiekėjai dažnai siekia išlaikyti lojalius klientus per įvairias akcijas, dovanas ar papildomas paslaugas, tačiau kai kurie jų veiksmai gali sukelti priešingą efektą. Klaidingos žinutės ir neįgyvendinti pažadai ne tik sugadina dieną, bet ir palieka neigiamą įspūdį apie įmonės reputaciją.