„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai augo 16 proc., iki 54,5 mln. eurų

VerslasPranešimas spaudai
Suprasti akimirksniu
„Hesburger“
„Hesburger“ Lietuvos pardavimai buvo didžiausi Baltijos šalyse. ELTA nuotrauka

„Hesburger“ pardavimai 2023 metais Lietuvoje buvo didžiausi Baltijos šalyse

Greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai 2023 metais Lietuvoje buvo didžiausi Baltijos šalyse ir viršijo 54,5 mln. eurų – tai 16 proc. daugiau negu 2022 m. Latvijoje pardavimai pernai augo 25 proc. iki 53,9 mln. eurų, o Estijoje – 15 proc. iki 44,2 mln. eurų.

„Praėjusiais metais „Hesburger“ pardavimai toliau sparčiai augo visose Baltijos šalyse. Šiemet Lietuvoje esame numatę tolesnę tinklo plėtrą, planuojame atidaryti penkis naujus restoranus: Taikos prospekte Kaune, Panevėžio centre, Jonavoje, Zarasuose ir Kėdainiuose“, – pranešime sakė „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

„Hesburger“ Lietuvoje turi 59 restoranus

Praėjusiais metais „Hesburger“ atidarė naują restoraną Vilniuje, Gariūnuose, į kurio statybas investavo 1,8 mln. eurų, jame buvo sukurta 20 naujų darbo vietų. Taip pat buvo renovuoti penki tinklo restoranai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 160 restoranų visose Baltijos šalyse: 59 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 50 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (273), Bulgarijoje (28), Ukrainoje (7) ir Vokietijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 470 restoranų.

Parengta remiantis ELTA.