Suprasti akimirksniu
  • Traukinių bilietai kasose nebebus parduodami
  • Ką reikia žinoti keleiviams?
  • Vietoje įprastų kasų, įrengti 33 bilietomatai
Šaltiniai
traukinys
Vietoje įprastų traukinių bilietų kasų, įrengti 33 bilietomatai. Wikimedia Commons nuotrauka

Traukinių bilietai kasose nebebus parduodami

Keliaujantiems traukiniais – svarbi žinia. Pasibaigiant vasarai, iš Lietuvos geležinkelio stočių turėtų dingti galimybė traukinio bilietus įsigyti kasose. Nuo šiol bilietus reikės pirkti specialiais bilietomatais, internetu, „Perlo“ terminaluose arba traukinyje. 

„LTG Link“ komunikacijos partnerė Olga Malaškevičienė įvardijo, kad šiuo metu Lietuvoje veikia 12 bilietų kasų. Numatoma, kad 4 kasos didžiuosiuose miestuose veiks tik kaip informacijos centrai, o 8 kasas planuojama uždaryti vasaros pabaigoje. Konkretus terminas dar nėra aiškus, tačiau bilietų įsigijimo būdų pasirinkimas plečiasi. 

„Skaitmeninis kanalas patrauklesnis, nes keleiviai gali planuoti kelionę, kaupti taškus, gauti pranešimus ir aktualią kelionių ar pakeitimų informaciją, pasirinkti vietas traukinyje“, – pokyčius komentavo O. Malaškevičienė.

Ji pažymėjo, kad keleiviai vis dažniau renkasi pirkti bilietus skaitmeniniais pardavimo kanalais ir aktyviai perka bilietus bilietomatuose bei „Perlo“ terminaluose.

Ką reikia žinoti keleiviams?

Grynaisiais bilietus galima įsigyti traukinyje iš palydovo arba „Perlo“ terminaluose. Senjorai, vaikai, žmonės su individualiais poreikiais bei kiti asmenys, galintys naudotis lengvatomis, visada gali įsigyti bilietus traukinyje be papildomo aptarnavimo mokesčio. Kitu atveju aptarnavimo mokestis siekia 2 eurus, tačiau ar jis išliks panaikinus bilietų kasas, dar neaišku. 

„Įrengus stotyse bilietomatus, prie jų dirba darbuotojai, kurie konsultuoja ir padeda keleiviams įsigyti bilietus jiems patogiausiu būdu. Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių stotyse ir toliau veiks „LTG Link“ informacijos centrai. Jų darbuotojai galės padėti įsigyti bilietus iš bilietomatų ir padėti kitais su kelionėmis traukiniais susijusiais klausimais“, – teigė O. Malaškevičienė.

Vietoje įprastų kasų, įrengti 33 bilietomatai

Birželį „Lietuvos geležinkeliai“ įrengė 33 bilietomatus didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse. Šie bilietomatai buvo įrengti 23 stotyse, įskaitant 9 papildomas stotis, kuriose iki šiol nebuvo galimybės įsigyti bilietų. Bilietomatų įrengimas yra bendrovės bilietų pardavimo kanalų plėtros dalis.

„Keleivių poreikiai keičiasi, todėl siūlome kuo daugiau sprendimų ir galimybių, leisiančių keleiviams planuoti kelionę ir pirkti bilietus jiems patogiu būdu. Mūsų siūlomų bilietų pardavimų kanalų pasiūla turėtų atliepti kiekvieno keleivio poreikius, o visame pasaulyje populiarūs bilietomatai yra patogus ir greitas būdas įsigyti bilietus nestovint eilėse“, – teigė „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė. 

Bilietomatų operacinės dalys (lietimui jautrūs ekranai ir atsiskaitymo įrenginiai) bus lengvai pasiekiami žmonėms su ribotu judumu. Maždaug po mėnesio ekranai bus adaptuoti regos negalią turintiems keleiviams, jie galės reguliuoti ekrano ryškumą, simbolių dydį, bilietomatais lietuvių kalba galės naudotis ir aklieji.

Pranešimą paskelbė: LTG Link komunikacijos grupė.