„Eurokos“ valdanti įmonė įsigijo „The Body Shop“ franšizę Baltijos šalyse

VerslasPranešimas spaudai
Suprasti akimirksniu
Kosmelita
„Kosmelita“ prekiauja 507 tiekėjų prekėmis iš 42 šalių. Rekvizitai.lt nuotrauka

„Kosmelita“ dar labiau stiprina pozicijas grožio sektoriuje

Bendrovė „Kosmelita“, valdanti kosmetikos ir grožio prekių tinklą „Eurokos“, įsigijo populiaraus pasaulyje grožio prekės ženklo „The Body Shop“ franšizę Baltijos šalyse, iš lokalios bendrovės tapdama tarptautiniu rinkos žaidėju. Drauge su kitomis paskutinio meto investicijomis, šis žingsnis dar labiau stiprina plačią grožio koncepciją ir jai dedikuotą asortimentą. Leidimą sandoriui, kurio vertė neatskleidžiama, liepą suteikė Konkurencijos Taryba.

„Įsigydami teises į „The Body Shop“ prekės ženklą Baltijos šalyse, plečiame tiek savo veiklos geografiją, tiek pasiūlą. „The Body Shop“ parduotuvės Baltijos šalyse sukuria pagrindą „Kosmelitos“, jau valdančios didžiausią grožio ir kosmetikos prekių tinklą Lietuvoje, regioninei plėtrai. Tai taip pat leis pasiūlyti dar daugiau šio pirkėjų pamėgto prekės ženklo produkcijos visose mūsų tinklo parduotuvėse“, – sako „Kosmelitos“ direktorius Arvydas Šapola.

„Kosmelita“ tinkle iki šiol buvo daugiau nei 120 parduotuvių Lietuvoje

„Kosmelita“ šiuo metu valdo 120 „Eurokos“ parduotuvių Lietuvoje, 4 naujos koncepcijos „Ekos“ parduotuves „Rimi“, 2 „Holland&Barrett“ parduotuves Vilniuje, o nuo šiol – ir 20 „The Body Shop“ parduotuvių Baltijos šalyse. Vien šiais metais „Kosmelita“ savo prekybinį plotą praplėtė 2600 kv. metrų.

48 metus veikiantis Didžiosios Britanijos „The Body Shop“ prekės ženklas siūlo daugiau kaip 900 odos, plaukų bei kūno priežiūros ir kosmetikos prekių. Lietuvoje ir Latvijoje veikia po 7 šio prekės ženklo parduotuves, Estijoje – 6.

„Kosmelita“ prekiauja 507 tiekėjų prekėmis iš 42 šalių

„Mūsų paskutinio meto veikla, tiek atnaujinant „Eurokos“ parduotuvių koncepciją, tiek kuriant naująsias „Ekos“, tiek atvedant į Lietuvą Didžiosios Britanijos maisto papildų ir sveikatingumo lyderį „Holland&Barrett“ ar tampant pasaulinio ženklo iš Prancūzijos „Yves Rocher“ atstovais Lietuvoje, buvo tikslingai orientuota į asortimentą, puoselėjantį grožį tiek iš vidaus, tiek iš išorės. „The Body Shop“, garsėjantis savo etišku ir tvariu požiūriu į kosmetiką, dar labiau sustiprina šią kryptį“, – sako „Kosmelitos“ vadovas.

Bendrovės asortimentą sudaro 976 prekiniai ženklai bei daugiau nei 26 tūkst. skirtingų prekių.

Bendrovės pajamos pernai siekė 54,5 mln. Eur, kai 2022 m. – 46,1 mln. Eur, grynasis pelnas – 3,7 mln. Eur (2022 m. – 2 mln. Eur).

Pranešimą paskelbė: Komunikacijos agentūra „NOVA MEDIA“, Nova media