![apple apple](https://cdn.prod.seven-seven-k8s.outfission.com/images/e254f4fc311377b36af81d5646e732531a630f1fe03625b3019ca1badb5e7db6.jpg)
„Alibaba“ pirmininkas ketvirtadienį pranešė, kad Kinijos interneto milžinė tieks dirbtinio intelekto technologijas „Apple“ telefonams „iPhone“ šioje Azijos šalyje.
„Apple“ Kinijoje nukentėjo dėl „iPhone“ pardavimų nuosmukio ir pernai užleido populiariausio išmaniųjų telefonų prekės ženklo statusą dviem vietiniams konkurentams.
Pranešimai apie „Alibaba“ ir „Apple“ bendradarbiavimą šią savaitę paskatino Kinijos įmonės akcijų augimą. Ketvirtadienį pirmininkas Josephas Tsai patvirtino, jog Kalifornijos kompanija „naudos mūsų dirbtinį intelektą savo telefonuose“.
„Kinijoje dėl reguliavimo klausimų ir panašių dalykų „Apple“ turi bendradarbiauti su Kinijos įmonėmis, kuriančiomis dirbtinį intelektą“, – sakė J. Tsai kalbėdamas Pasaulio vyriausybių aukščiausiojo lygio susitikime Dubajuje.
„Apple“ buvo labai išrankūs. Jie kalbėjosi su daugybe Kinijos bendrovių ir galiausiai pasirinko vykdyti verslą su mumis, – pažymėjo jis. – Mums labai pasisekė ir jaučiamės nepaprastai pagerbti, kad galime užsiimti verslu su tokia puikia bendrove kaip „Apple“.“
„Alibaba“ akcijos ketvirtadienį Honkonge pakilo daugiau nei devyniais procentais, tačiau po J. Tsai komentarų didžioji šio prieaugio dalis buvo prarasta.
Remiantis pramonės duomenų tiekėjo „Canalys“ ataskaita, „Apple“ pernai užėmė 15 proc. Kinijos išmaniųjų telefonų rinkos ir liko trečioje vietoje po „Vivo“ (17 proc.) ir „Huawei“ (16 proc.).
Kitos dvi vietinės įmonės – „Oppo“ ir „Honor“ – taip pat užėmė 15 proc. rinkos dalį, rodo duomenys.
Kinija siekia iki dešimtmečio pabaigos tapti pasauline DI lyderė, o kelios Kinijos bendrovės jau kelia šiame sektoriuje bangas.
Praėjusį mėnesį kinų „DeepSeek“ sukėlė furorą pristačiusi DI pokalbių robotą, galintį varžytis su amerikiečių konkurentais už žymiai mažesnę kainą.
Parengta remiantis elta.