Vaistinėje prie tablečių siūloma įsigyti ir kečupo?

Lietuva, Nuomonės, VerslasMiglė Tumaitė
Suprasti akimirksniu
Medikamentai
„Eurovaistinės“ rinkodara: sveikatina siūlydama medikamentus ir kečupą. Mika Baumeister/Unsplash nuotrauka

Kečupas neturi nieko bendra su imuniteto stiprinimu, aukštu kraujospūdžiu ar prakaitavimu

„Eurovaistinė“, kaip ir daugelis kitų vaistinių, periodiškai rengia įvairias akcijas, kurios nutiesia pirkėjų eiles iki pat Palangos tilto. Mat jų metu ne tik taikomos nuolaidos vaistinėse esančių prekių asortimentui. Bendradarbiaujant su kai kuriais Lietuvos prekybos centrų tinklais, vos už kelis centus taip pat galima atsiimti taip vadinamus „priedus“ prie medikamentų – kad skaniau ir sočiau būtų: maisto produktus, higienos priemones ir kt.[1]
Iš tiesų, žmonės ploja atsistoję, jog, įsigydami būtinąsias vaistinėje esančias prekes, galės dešrelę paskandinti kečupe. Nes „Eurovaistinė“ pirkėjams, perkantiems prekių už tam tikrą sumą, dar praeitą savaitę suteikė galimybę atsiimti 1 centą kainuojantį kečupą, o užpraeitą – dušo želė. Šią tuo tarpu siūlo atsiimti konservuotus kukurūzus.

Akcija-atrakcija liudija, jog už kiekvienus minėtoje vaistinėje išleistus 20 eurų, „Maxima“ prekybos centre galima gauti savaitės prekę už 1 centą, už 40 eurų – 2 analogiškas prekes, už 60 eurų – 3 ir t.t. Kaip jau galima suprasti, nauja savaitė – nauja vieta spėriai pildomame jūsų sandėliuke. Sukasi galva ir aikčioja šaldytuve stovinti kečupo statinė, jog, simbolinės kainos įtakoti, šeimininkai prisipirko dar daugiau vaistų – ir dalis iš jų, gali būti, yra visai nereikalingi.

Šmaikštaujame, tačiau 1 centą atsieinanti dušo želė ir minėtas maisto pagardas, regis, neturi nieko bendra su imuniteto stiprinimu, aukštu kraujospūdžiu ar nežmoniškai padidėjusiu prakaitavimu. Nepaisant to, viskas, kas prasideda ir baigiasi centu, pasirodo, yra daugiau mažiau reliatyvu…

Pirkimo kvitai
Kečupas neturi nieko bendra su imuniteto stiprinimu ar prakaitavimu. Asmeninio archyvo nuotrauka

Akcinių prekių asortimentu gali džiaugtis ir gurmanai, ir geros savijautos šaukliai

Nuo maisto produktų, tokių kaip kečupas, arbata iki higienos priemonių, į kurių sąrašą neretai įeina dušo želė ar dantų pasta – „Eurovaistinė“ abejingų nepalieka. Siūlydama skirtingose kategorijose esančias prekes, ko gero, siekia įkūnyti savo klientams ne tik patrauklias kainas, tačiau ir papildomas naudas. 

Dažniausiai apie šiuo metu galiojančias akcijas ir prekių sąrašą, kaip skelbiama, galima sužinoti apsilankius oficialioje „Eurovaistinės“ svetainėje arba artimiausioje vaistinėje. Taipogi galima sekti „Eurovaistinės“ naujienlaiškius ar socialinių tinklų paskyras – arba visuomet yra galimybė rinkti pirkėjų pamestus kvitus ir, Kalėdoms artėjant, sandėliuoti dušo želė rinkinius.

Medikamentai
Akcijinių prekių asortimentu gali džiaugtis ir gurmanai, ir geros savijautos šaukliai. Natali Hordiiuk/Unsplash nuotrauka

Suklūstama: ar akcijos liudija geranoriškus motyvus, ar norima prakišti panešiotus „triūsus“

Prekės po centą ar du iš taip vadinamos „kitos serijos“ – išties smagus ir galbūt netikėtas metodas pirkėjams pritraukti ir, galimai, juos tokiu būdu arčiau savęs „pasisodinti“. Kita vertus, kiek tokiais atvejais atsiranda rūškanų veidų, tiek ir stumdoma pečių, nepaisant to, jog kečupą – pasirodo, viso labo retsykiais vartojamą – reik išmesti, o dušo želė – babytei atiduoti. 

Dabartinės prekės už simbolinę kainą iš tikrųjų neturi nieko bendra su vaistinių asortimentu – tačiau kaipgi nepaimsi, kai akcija; juk kečupą, pavyzdžiui, galima ir ant duonos tepti, o be to – dar ir maisto papildus apsišlakstyti.