Suprasti akimirksniu
  • „Regitros“ paslaugas bus galima užsisakyti internetu
  • Gauti paslaugą bus galima greičiau
  • Specialus dėmesys bus skiriamas verslo klientams
Šaltiniai
„Regitra“
„Regitra“ pristato naują elektroninių paslaugų savitarną. ELTA nuotrauka

„Regitros“ paslaugas bus galima užsisakyti internetu

Nuo gruodžio 10 d. pradėjo veikti nauja „Regitros“ savitarnos aplinka eregitra.lt. Joje gyventojai galės paprasčiau užsiregistruoti vizitui į įmonės padalinį, taip pat lengviau ras ieškomas paslaugas.

Pokyčiai reiškia, kad „Regitros“ klientai registruotis vizitui padalinyje galės centralizuotu būdu, internetu, prisijungę per elektroninius valdžios vartus[1]

Manoma, kad tokia registracijos tvarka mažins eiles ir užtikrins geresnį paslaugų prieinamumą klientams. Taip pat tikimasi, kad nauja sistema padės trumpinti laukimo laiką padaliniuose.

Įsigaliojus permainoms, „Regitros“ klientai galės užsiregistruoti iki trijų vizitų ateinantiems dviem mėnesiams kiekvienai paslaugos sričiai: vairuotojo pažymėjimo užsakymui, automobilio registravimui ir pan.

Tokia išankstinė registracija į padalinį nuo šiol bus vykdoma išskirtinai tik elektroninėje savitarnoje eregitra.lt. Iki šiol, klientai galėjo registruotis tiek internetu, tiek ir skambinant telefonu.

Gauti paslaugą bus galima greičiau

„Pagrindinis naujo savitarnos portalo eregitra.lt tikslas – apjungti visas mūsų teikiamas skaitmenines paslaugas į vieną bendrą portalą, kuriame greitai būtų galima užsisakyti daugelį paslaugų ir sumažinti poreikį klientams fiziškai vykti į padalinį“, – sako „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktorius Tautvydas Paliulis.

Pasak „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus, šiuo metu pastebima tendencija, kad viešąsias paslaugas teikiančios įmonės pamažu pereina prie asmenų autentifikacijos, todėl buvo nuspręsta nelaukti ir šios inovacijos imtis jau dabar.

„Klientų poreikiai ir jų patogumas ateinančiais metais yra mūsų įmonės strateginis prioritetas. Siekiame „Regitros“ paslaugas padaryti kuo paprastesnes, sukurti lengvai naviguojamą, patikimą ir suprantamą savitarnos aplinką“, – teigia T. Paliulis.

Jo teigimu, naujasis eregitra.lt projektas bus įgyvendinamas etapais: palaipsniui bus atnaujinamos ir perkeliamos visos šiuo metu elektroniniu būdu teikiamos paslaugos. 

Klientai sistemoje galės rasti ieškomą paslaugą, galės valdyti savo vizitus, matyti asmeninę informaciją. Įdiegus naująją sistemą, kliento duomenys bus automatiškai išsaugojami ir registruojantis naujai paslaugai nebereiks iš naujo suvedinėti informacijos[2].

„Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus T. Paliulio teigimu, naujoji sistema padės trumpinti laukimo laiką padaliniuose, leis efektyviau išnaudoti tiek „Regitros“, tiek ir klientų laiką: registruotis vizitui bus galima net dviem mėnesiams į priekį, kai iki šiol registracijos laikai būdavo pateikiami tik ateinančioms dviem savaitėms.

„Tikimės, kad autentifikacija ir rezervacijų valdymas padės sutrumpinti eiles. Dažnai pasitaiko, kad klientai rezervuoja ne tris ar penkis, bet net keliolika laikų ir vėliau į juos neatvyksta. Tokiu būdu žmonės, kuriems tikrai reikia gauti paslaugą, turi laukti gyvoje eilėje arba kol kažkas atšauks savo vizitą. Taip dirbtinai buvo kuriamos eilės. Džiaugiamės, kad nauja tvarka padės spręsti šį klausimą, – sako T. Paliulis.

Nors galimybė atvykti į padalinį ir laukti „gyvoje eilėje“ išliks, nauja tvarka turėtų padėti efektyviau reguliuoti žmonių srautus.

Išankstinė registracija vizitui į padalinį bus vykdoma išskirtinai tik savitarnoje. ELTA nuotrauka
Išankstinė registracija vizitui į padalinį bus vykdoma išskirtinai tik savitarnoje. ELTA nuotrauka

Specialus dėmesys bus skiriamas verslo klientams

Išankstinės registracijos savitarnos aplinką eregitra.lt išbandyti galės ir verslo klientai. Jiems bus suteikiamos išskirtinės galimybės, nes nebereikės pildyti įvairių prašymų ir siųsti jų elektroniniu paštu, tad prašymų pateikimo procesas nuo šiol taps visiškai skaitmenizuotu.

Skelbiama, kad verslo klientams reikės suvesti mažiau duomenų, pavyzdžiui, kiekvieną kartą prisijungus nebereikės kartoti savo bendrinės informacijos, taip pat nebebus prašoma suvedinėti transporto priemonių VIN kodų. Klientų patogumui bus pradėti siųsti priminimai, kurių seniau verslo klientai negaudavo.

Šiuo metu vis dar yra vykdomi eregitra.lt sistemos paslaugų centralizavimo darbai, todėl klientai laikinai yra nukreipiami į atitinkamą portalą pagal pasirinktą paslaugą: transporto priemonių registravimo sistemą eKetris, vairuotojų portalą, registracijos į vairavimo egzaminą portalą ar pan.

Planuojama, jog visos įmonės teikiamos elektroninės paslaugos į naująją savitarną bus perkeltos iki kitų metų pabaigos.

Primename, kad Lietuvoje „Regitra“ teikia tokias paslaugas, kaip transporto priemonių registracija, valstybinių numerių išdavimas bei keitimas, vairuotojų egzaminavimas bei vairuotojo pažymėjimo išdavimas, informacijos apie transporto priemonės techninę būklę, avarijas ar ridą rinkimas, tarptautinės informacijos suteikimas.