- H. Hefnerio sūnus ketino įsigyti tėvo „Playboy“ imperiją
- 1999-aisiais bendrovės rinkos vertė siekė 671 mln. dolerių
- „Playboy“ atmetė 100 milijonų dolerių H. Hefnerio sūnaus išpirkimo pasiūlymą
- Netrukus po to PLBY grupės akcijos nukrito daugiau nei 5 proc.
H. Hefnerio sūnus ketino įsigyti tėvo „Playboy“ imperiją
Koks tėvas, toks, kaip paaiškėjo, yra ir sūnus.
Cooperis Hefneris (33 m.), jauniausias „Playboy“ (PLBY) įkūrėjo Hugh Hefnerio sūnus, ketino išpirkti „Playboy“ prekės ženklą – už milžinišką 100 mln. dolerių sumą[1]. Pasak „Wall Street Journal“, pastarasis kartu su grupe investuotojų teikė pasiūlymą. Teigta, esą bendrovės rinkos vertė siekė 50 mln. dolerių.
Hefneris jaunesnysis – H. Hefnerio ir Kimberley Conrad sūnus, vadovauja savo investicinei bendrovei „Hefner Capital“. Jis užaugo šalia „Playboy“ rūmų esančioje valdoje ir dar studijuodamas universitete pradėjo karjerą tėvo įmonėje „Playboy Enterprises, Inc.“.
Šiuo metu „Playboy“ prekės ženklas, kaip žinoma, priklauso „PLBY Group“. Skelbiama, esą įmonė nuo 2021 m. prarado daugiau kaip 90 proc. savo vertės. Visgi, C. Hefneris pareiškė norą atgaivinti prekės ženklą, sudarydamas naujas partnerystės ir licencijavimo sutartis.
„Galima turėti visus pasaulio pinigus, bet vis tiek būtų sunku sukurti tokį prekės ženklo žinomumą, kokį turi „Playboy“, – sakė jis vienam iš JAV laikraščių, pridurdamas, esą norėtų tapti generaliniu direktoriumi.
1999-aisiais bendrovės rinkos vertė siekė 671 mln. dolerių
H. Hefneris „Playboy“ verslą pradėjo 1953 m. su 1000 dolerių, kuriuos pasiskolino iš savo motinos. Pirmojo numerio viršelyje buvo Marilyn Monroe nuotrauka. 50 000 egzempliorių tiražas buvo išparduotas žaibiškai – ir tuomet gimė imperija, 1999-aisiais bendrovės rinkos vertei siekiant 671 mln. dolerių.
Nepaisant pasiekimų, nuo 2000-ųjų reikalai pradėjo eiti žemyn. Šiuo metu bendrovė, kaip teigiama, turi daugiau kaip 200 mln. dolerių skolų.
„Playboy“ atmetė 100 milijonų dolerių H. Hefnerio sūnaus išpirkimo pasiūlymą
„PLBY Group“, kuriai priklauso „Playboy“ ir kiti prekių ženklai, paskelbė, kad jos valdyba vienbalsiai atmetė C. Hefnerio 100 mln. pasiūlymą.
„Atidžiai peržiūrėjusi ir apsvarsčiusi C. Hefnerio pasiūlymą, mūsų valdyba nusprendė, jog jis siūlo nepakankamai, nuvertindamas „Playboy“ turtą, ir tai neatitinka PLBY grupės akcininkų interesų“, – pranešime sakė Benas Kohnas, PLBY grupės vadovas ir direktorius.
Netrukus po to PLBY grupės akcijos nukrito daugiau nei 5 proc.
Visai netrukus PLBY grupės akcijos nukrito daugiau nei 5 proc., o bendrovės rinkos vertė sumažėjo iki 60 mln[2].
H. Hefneris, kaip žinoma, mirė 2017 m. Vis tik, nemaža dalis jį prisimena kaip tuometinių laikų socialinių ir kultūrinių judėjimų, pasisakančių už žodžio laisvę, pilietines teises ir seksualinę laisvę, lyderį.
„Jis parodė kitokį gyvenimo būdą, kurį reprezentuoja „Playboy“ prekės ženklas – vienas atpažįstamiausių ir patvariausių istorijoje. Jo labai ilgėsis daugelis, įskaitant jo žmoną Crystal, mano seserį Christie ir mano brolius Davidą ir Marstoną bei kitus iš „Playboy Enterprises“, – sakė sūnus Cooperis.
PLBY 2021 m. vasario mėn. susijungė su specialios paskirties įsigijimo bendrove (SPAC). SPAC yra laikina struktūra, kurios vienintelis tikslas – surinkti lėšų iš investuotojų, o surinktos lėšos paprastai laikomos sąskaitoje iki tol, kol surandama įsigyjama bendrovė – šiuo atveju buvo įsigyta PLBY. Los Andžele įsikūrusi „PLBY Group“ save apibūdina kaip didelę įtaką darančią pramogų ir laisvalaikio bendrovę.
Paskutinis „Playboy“ spausdintas žurnalas išėjo 2020 m. kovo mėn., tačiau praėjusiais metais bendrovė atnaujino skaitemeninio žurnalo versiją pavadinimu „Centerfold“. Struktūra panaši kaip „OnlyFans“: iš vartotojų imamas mėnesinis mokestis už prieigą.
Šią vasarą „PLBY Group“ paskelbė apie planus iš naujo paleisti „Playboy“ spausdintą žurnalą kartą per metus, kurio pirmasis bus išleistas 2025 m. vasario mėn[3].