„McDonalds“ siūlo vestuvių meniu

Įdomybės, Mityba, PasaulisG. B.
Suprasti akimirksniu
„McDonald's“
„McDonald's“ siūlo vestuvinį meniu. Jurijo Kendos/Unsplash nuotrauka

Idėja jūsų vestuvėms? „McDonald’s“ siūlo vestuvinius mėsainius

Vestuvės – viena didžiausių ir svarbiausių gyvenimo švenčių, tačiau norintiems sau, savo antrai pusei bei artimiausiems šeimos nariams ir draugams surengti iš tiesų įspūdingą ir įsimintiną šventę, reikės daugybės pinigų.

Tai, kad vestuvės yra brangus malonumas – nėra paslaptis. O tai, regis, žino ne tik tuoktuvių puotą planuojantys, tačiau ir milijardinės vertės globalios kompanijos.

Populiarusis greitojo maisto tinklas „McDonald’s“ supranta, kad vestuvės kainuoja daug ir siūlo alternatyvą: žada pasirūpinti šventės svečių skrandžiu ir siūlo vestuvinius mėsainius, vištienos kepsnelius ir visą vestuvinį meniu[2]. Į šį vestuvinį „McDonald’s“ rinkinį įeina net didžiulė gėlių puokštė ir netikro aukso tuoktuvių žiedai.

Nors tokia idėja gali pasirodyti beprotiška, ją iš tiesų galima apsvarstyti, mat už maždaug 230 JAV dolerių greitojo maisto tinklas vestuvių šventei gali pasiūlyti 100 dėžučių vištienos kepsnelių ir 100 mėsainių su vištiena. Ir tai dar ne viskas. „McDonald’s“ pasirinktoje vestuvių šventės vietoje siūlo įrengti savo atskirą maisto kioską.

Pasak Indonezijos įmonių komunikacijos vadovo Rizki Haryadi, šis pasiūlymas yra net platesnis nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Vis dėlto, jis primena, kad tai nereiškia, kad susidomėję galės imti ir surengti savo svajonių šventę pačiuose „McDonald’s“ restoranuose.

„Vestuvių paketas skirtas ne vestuvėms „McDonald’s“ restoranuose srengti, o tik maistui, būtent maitinimo paslaugoms, kurių kainos prasideda nuo 235 JAV dolerių, kai perkama ne mažiau kaip 200 produktų“, – socialiniuose tinkluose sparčiai paplitusią informaciją aiškina Indonezijos įmonių komunikacijos vadovas.

Tiesa, šis pasiūlymas turi vieną didžiulį minusą: kol kas vestuvinio meniu variantą galima įsigyti tik Indonezijoje[2]. Vis dėlto, greitojo maisto restoranų tinklo vadovai neatmeta galimybės, kad šiam pasiūlymui sulaukus populiarumo, vestuviniai „McDonald’s“ rinkiniai bus pasiūlyti ir JAV ar kitose pasaulio taškuose.

Tokia „McDonald’s“ idėja apjungti tuoktuves ir pačius populiariausius savo patiekalus nėra nauja. Dar 2011 m. kelios Honkongo „McDonald’s“ vietos pradėjo siūlyti klientams vestuvių paketus ir net žadėjo surengti visą vestuvių šventę viename iš restoranų.

Šventėje nestigo ne tik gardžiausio „McDonald’s“ maisto, tačiau ir dovanų svečiams – maišelių, kurie buvo pilni „McDonald’s“ mėsainių, pyragų ir kitų vaišių. Šis pasiūlymas susidomėjusiems atsiėjo 1 300 JAV dolerių[3].

Kiti greitojo maisto restoranai siūlo pasirūpinti visa vestuvių puota

Beveik neabejojama, kad „McDonald’s“ vestuvių meniu susidomės didelis skaičius restorano gerbėjų. Tačiau lyginant su kitais greitojo maisto restoranais, „McDonald’s“ idėja tikrai nėra nauja.

Dar 2019 m. restoranas KFC taip pat skelbė, kad šešios jaunavedžių poros turės galimybę surengti savo šventę būtent KFC restorane.

Į šį KFC vestuvių paketą įėjo muzikinės pramogos, specialus vestuvinis populiariausių KFC patiekalų meniu, net šventės vedėjas. Tokios maitinimo išlaidos buvo padengiamos iki 200 svečių, tačiau kvietimai, transportas ir alkoholis jau buvo palikta pačių jaunavedžių atsakomybei[4].

Populiarus greito maisto restoranas „Taco Bell“, garsėjantis savo meksikietiškais patiekalais, prieš keletą metų taip pat buvo pristatę idėją: poroms siūlė susituokti Las Vegase esančioje „Taco Bell Cantina“. Tai susidomėjusiems būtų kainavę 600 JAV dolerių[5].

Į vestuvių paketą įėjo ceremonija, vedėjas ir privatus banketas 15 svečių. Pirmą kartą apie vestuvių paketus buvo paskelbta Valentino dieną, kai „Taco Bell“ paskelbė konkursą, kuriame net buvo galima laimėti tokias vestuves, kurios tuomet būtų surengiamos nemokamai.

Konkurse dalyvavo dalyvavo tūkstančiai žmonių, o laimingaisiais tapo Danas Ryckertas ir Bianca Monda, kurie džiaugėsi, kad turės ką papasakoti vaikams ir anūkams.

„McDonald's“
„McDonald’s“ yra populiarus daugelyje pasaulio šalių. Brett Jordan/Unsplash nuotrauka

Bėgant metams „McDonald’s“ išlaiko savo populiarumą

Vis dėlto, palyginus kitų greitojo maisto restoranų ir „McDonald’s“ populiarumą, galima spėti, kad Indonezijoje susidomėjusiųjų vestuviniu meniu gali būti net ne tūkstančiai, tačiau dešimtys ar šimtai tūkstančių.

Juk tiek Indonezijoje, tiek ir bet kurioje kitoje pasaulio šalyje „McDonald’s“ yra populiariausias greitojo maisto tinklas, turintis tūkstančius restoranų daugiau nei 100 pasaulio šalių.

Šis pasaulinis pasiekiamumas užtikrina, kad jų maistas būtų prieinamas įvairios kilmės ir kultūros žmonėms, todėl šis restoranas yra gerai pažįstamas daugeliui keliautojų ir vietinių gyventojų: juk ne be reikalo juokaujama, kad net atokiausiame, mažai pažintos šalies kaime prakalbus apie „McDonald’s“, visi iš karto supras apie ką yra šnekama.

O toks „McDonald’s“ populiarumas nėra atsitiktinis. Tinklas ištobulino savo produktų meniu, o klientai džiaugiasi tiek šventinėmis ar sezoninėmis naujienomis, tiek ir laiko patvirtinta restorano klasika – bulvytėmis, ypatingąją „Coca Cola“ ar „Big Mac“ burgeriu.

Be to, klientus džiugina ir tai, kad „McDonald’s“, kaip greito maisto restoranų tinklas, garsėja efektyviu aptarnavimu: neretai užsakymas išalkusį pirkėją pasiekia vos per minutę ar dvi.

Daugumai aktualu ir tai, kad „McDonald’s“ siūlo įvairius meniu patiekalus palyginti nedidelėmis kainomis. Dėl šios prieinamos kainos šis maistas tampa pasiekimas daugeliui klientų: ir bankininkams ar šalies vadovams, ir valytojams, vairuotojams ar studentams.