Prekybos centras pristatė „Juodojo penktadienio“ pasiūlymus – LGBT žaislus
Visame pasaulyje gerai žinoma bendrovė „Target“ sulaukė kritikos dėl to, jog visai neseniai pristatė LGBTQ kalėdinių dekoracijų liniją. Ši kolekcija, žinokite, visai ne šiaip sau: į ją (kaip jau įprasta, o dar labiau – madinga) įeina „Pride Santa Claus“ ir tokio paties pobūdžio dvi vieninteles egzistuojančias biologines lytis ir įprastus šeimyninius santykius neigianti šventinė statulėlė[1].
Figūrėlė laiko vaivorykštinę vėliavą, kitaip dar vadinamą progresyvaus pasididžiavimo simboliu, simbolizuojančiu transseksualus (ir kitus „novatoriškus“ triukus); Santa Klausas šiuo atveju vaizduoja Kalėdų Senelį – tačiau šiek tiek kitokį, nei buvome įpratę matyti iki šiol – su barzda ir kelnėmis (kol kas), bet taip pat akcentuojantį vaivorykštinį gyvenimą su visomis jo grėsmėmis. Vyšnia ant gėjams, lesbietėms bei greitu tempu kintančių genitalijų „apsukoms“ dedikuoto torto šįsyk nusitaikė į mažuosius, tvirtindama: „Meilė yra meilė“, ir dabar ją galima įsigyti internetu. (Suprask, gyvenimą gyvename tik kartą, bet, visų svarbiausia, išbandyti viską, o, jei įmanoma – ir dar daugiau).
Vis dėlto dekoracija, apsupta žalingą įtaką darančiais daiktais ir dar skandalingesniu užrašu abejingų nepaliko.
Pavyzdžiui, dar praėjusią savaitę „Fox News“ laidos vedėjas Jesse Wattersas savo laidoje teigė, kad inventorius seksualizuoja vaikams skirtą Kalėdų šventę. Siekis – kad ir kaip liūdnai tai beskambėtų – manipuliacinio pobūdžio, tačiau kodėl naudojama prievarta? Kokios įtakos zonos plečiamos dabar?
Nepaisant to, ką vaizduoja žiniasklaida ar kaip balsuoja politikai, tai neatspindi didžiosios daugumos šios šalies, o iš tikrųjų – viso pasaulio nuomonės šiuo klausimu. Dėl to „Vartotojų tyrimai“ įtraukė „Target“ į Juodojo penktadienio ir Kibernetinio pirmadienio „Woke Alert“ (liet. „Budrusis perspėjimas“), teigdami, kad mažmenininkas ir toliau remia budrią politiką, net ir po didžiulio pasipiktinimo dėl savo „Pride Month“ (liet. „Pasididžiavimo mėnesio“) linijos, kurioje buvo LGBTQ+ prekių, skirtų vaikams ir netgi kūdikiams. Konservatyvusis Žiniasklaidos tyrimų centras tinklaraščio įraše apie sezoninius produktus rašė štai ką:
„Leiskime „Target“ valdančiai „woke“ miniai dar kartą parodyti, kokie jie idiotai.“
Tai – ne pirma bukumą žyminti apraiška, tačiau brutalus tęsinys, galima tikėtis, paliekamas ateičiai.
Nuostolis – 10 mlrd. dolerių rinkos vertės
Anksčiau „Target“ jau yra susidūrusi su neigiama reakcija dėl unikalios „Pride Month“ kolekcijos – ir pasekmės buvo didžiulės[2]. Tuo metu buvo reklamuojami „daugiafunkciniai“ moteriški maudymosi kostiumėliai, leidžiantys translytėms moterims, kurioms nebuvo atliktos lyties keitimo operacijos, paslėpti savo lytinius organus, taip pat vaikiški drabužėliai vaivorykštės tema.
Nepaisant to, jog generalinis direktorius Brianas Cornellas gynė LBGTQ palankias prekes, sakydamas, neva jų pardavimas yra „absoliučiai teisingas visuomenei“, per 10 dienų bendrovė prarado 10 mlrd. dolerių rinkos vertės, konservatoriams boikotavus tinklą, turintį beveik 2 000 parduotuvių visoje šalyje. Beveik 14 proc. sumažėjusi „Blue Chip“ akcijų vertė reiškė, kad „Target“ prarado 10,1 mlrd. dolerių, o jos vertė sumažėjo iki 64,2 mlrd. dolerių. Paskutinį kartą beveik toks pat didelis bendrovės kritimas buvo 2022 m. – po to, kai akcijos susilygino po precedento neturinčiu pakitimu per COVID pandemiją.
„Target“ seksualiai išnaudojo vaikus – dar kartą
Dabartinis reklamuojamas apsipirkimas yra tarsi „Prime Day“ ant steroidų. Tiems, kurie turi kokios nors patirties susiduriant su šio prekybos centro vidaus politika bei procedūromis, stebėtis nederėtų: pastarieji nepasimokė iš paskutinio boikoto (o, greičiausiai, ir nesiruošia)[3]. Visgi vien todėl, jog Kalėdų Senelis yra senas vyras su balta barzda, dar nereiškia, kad jis neatstovauja visoms kultūroms, kurios tiki Kalėdų dvasia; pastarasis jau ir taip dėvi masyvų raudoną sunkų paltą, kad pridengtų didelį pilvuką – ir nereikia jokių kitų „pasididžiavimų“ ir iš už nugaros boluojančių daugiaprasmių vėliavėlių.
Apninka jausmas, jog Trečiasis pasaulinis karas – visai čia pat – ant nosies, ir jis toks tikras, kaip ir šie pro akis neprasprūstantys simboliai. Įsivaizduokite atsaką padarius kažką panašaus su musulmonų šventėmis.
Šventasis Nikolajus (Kalėdų Senelis) buvo dosnus šventas žmogus, dėl ko jo šmeižtas būtų prilyginamas šventvagiškam veiksmui. Kalėdų Senelis šiuo atveju vienareikšmiškai skirtas vaikams, o ne į dovanų popierių įvyniotai beprotybei – ypatingai metant ją į naivius mažųjų veidus. „Target“, ko gero, nesuvokia, jog įprastų (pamatines vertybes plėtojančių) pasauliečių yra daug daugiau, ir jie tikrai neglobos vaikų seksualizavimo parduotuvių. (Rezultate bus įdomu stebėti, kaip greitai šio Kalėdų senelio kaina galimai nukris nuo 80 USD iki 9,99 USD.)
Jeigu jie nori viską politizuoti – gerai; galbūt dviprasmiškų veiksmų iniciatoriai žino, ką daro, kurdami „pažadintą“ Kalėdų Senelį. Tačiau vienas pagrindinių būdų idiotų klasei hiperventiliuoti – vėliavą (ir kitus liguistą smalsumą aktyvuojančius rakandus) laikyti spintoje, kartu su visais tabaluojančiais polinkiais.