Poilsiautojus vis labiau vilioja atokios vietos
"Atokampis Boutique SPA & Resort" pasakoja, kad pradžioje jų verslas buvo labai mažas ir jaunas, ir jiems teko ieškoti būdų plėtoti savo veiklą. Vienas iš svarbiausių iššūkių, su kuriuo jie susidūrė, buvo darbuotojų stygius. Ši kaimo turizmo sodyba yra įsikūrusi atokiai nuo didžiųjų miestų, todėl pradžioje buvo sunku surasti darbuotojus. Tačiau pavyko pasinaudoti valstybės paramos priemonėmis, įskaitant subsidijas verslo pradžiai, ir tai padėjo jiems praplėsti veiklą.
Labai padėjo populiarumui reklamos ir nuomonės formuotojų naudojimas. Po to, kai žinomi nuomonės formuotojai pareklamavo jų paslaugas, jie sulaukė didelio susidomėjimo ir užsakymų.
Vis dėlto, jie taip pat mini, kad susiduria su iššūkiais dėl nepalankios ekonominės situacijos, kurią lėmė didėjantys mokesčiai ir kainos. Tačiau jie stengiasi siūlyti įvairias akcijas ir pasiūlymus, kad pritrauktų klientus.
Galiausiai jie pabrėžia, kad labai svarbu saugoti klientų privatumą ir kad visiems darbuotojams privalomos konfidencialumo sutartys, kad nebūtų pažeidžiamas poilsiautojų privatumas.https://www.delfi.lt/projektai/finansinis-svietimas/toki-poilsi-pries-15-metu-lietuviams-pasiule-pirmieji-papasakojo-kodel-atsukus-laika-atgal-nuomones-formuotojus-samdytu-anksciau-94329903