- Modelis iš Lietuvos garsina gimtąją šalį
- Netikėtas karjeros startas: paauglė buvo pastebėta atostogų Palangoje metu
- E. Vilkevičiūtė ėjo ir garsiuoju „Victoria's Secret“ podiumu
- Sėkmę atnešė užsispyrimas ir sunkus darbas
Modelis iš Lietuvos garsina gimtąją šalį
Daugybė Lietuvos piliečių vienaip ar kitaip garsina mūsų šalį pasaulyje. Vieni tai daro sporto pasiekimais, kiti – mokslu. Dalis net geba prasiskinti sau kelią itin konkurencingoje modelių rinkoje.
Viena tokių, pagavusių laimės paukštę, yra Lietuvoje gimusi manekenė Edita Vilkevičiūtė. Nors moteris sąmoningai vengia didelio žiniasklaidos dėmesio ir slaptu išlaiko savo asmeninį gyvenimą, apie jos sėkmingą karjerą tikriausiai yra girdėję daugelis.
Dar paauglystėje netikėtai pastebėta vienos modelių agentūros, E. Vilkevičiūtė sistemingai dirbo, siekė savo svajonės ir galiausiai įsitvirtino modelių pasaulyje.
Jau ne vienerius metus šioje rinkoje besisukanti lietuvė dabar jau anaiptol nėra naujokė. Priešingai, jos paslaugas renkasi žinomiausi mados namai, o mes lietuviai jos veidą galime išvysti ir „Chanel“ reklamoje.
Netikėtas karjeros startas: paauglė buvo pastebėta atostogų Palangoje metu
E. Vilkevičiūtė gimė 1989 m., Naujųjų metų dieną. Ji turi jaunesnę seserį, augo eilinėje šeimoje, tačiau dar paauglystėje, atostogų Palangoje metu ją pastebėjo Vilniaus modelių agentūra „D-Max management“[1].
Kaip vienam interviu teigė pati manekenė, kadangi agentūra buvo Vilniuje, šeimai nebuvo galimybės dukros vežioti į sostinę, tad pasidomėjus, buvo pasirinkta Kaune esanti modelių agentūra, buvusi arčiausiai muzikos mokyklos, kurią tuo metu lankė Edita[2].
Viskas klostėsi labai sėkmingai ir gana greitai: jau netrukus ji trims mėnesiams išskrido į Barseloną, buvo paskirta į nedidelę Ispanijos agentūrą „Lagencia“, o 17 metų ji pasirašė sutartį su „Women Management“ padaliniu Milane, vėliau ir su „VIVA“ Paryžiuje. Vėliau ji bendradarbiavo ir su Niujorko „DNA“ bei Milano „Why Not“ agentūromis.
E. Vilkevičiūtė žiniasklaidai yra sakiusi, kad labiausiai teko nusivilti viena lietuvių agentūra: agentūros vadovei rūpėjo ne merginos karjera, o kuo greičiau ir lengviau užsidirbti pinigų, tad iš agentūros pavyko atgauti tik dalį pinigų ir tik per teismus.
E. Vilkevičiūtė ėjo ir garsiuoju „Victoria's Secret“ podiumu
Vienas didesnių E. Vilkevičiūtės modelio karjeros debiutų ant podiumo įvyko „Just Cavalli“ 2006 m. pavasario/vasaros šou Milane. Jau netrukus, 2009 m. pavasario/vasaros sezono metu ji žengė daugiau kaip 35 podiumais, dirbo kai kuriems garsiausiems pasaulio dizaineriams, tokiems kaip „Chloe“, Shiatzy Chen, „Chanel“, Stella McCartney, „Givenchy“, „Yves Saint Laurent“, Zac Posen ir „Dolce & Gabbana“.
2009 m. ji dalyvavo ir tuomet itin populiariame „Victoria's Secret“ mados šou, kur pasirodė „All Aboard“ ir „Enchanted Forest“ segmentuose. 2013 m. ji tapo naujuoju kvepalų „Bulgari“ veidu, pasirodė „Juicy Couture“ rudens kampanijos reklamose. Ji taip pat pasirodė ant 2013 m. spalio mėnesio žurnalo „Vogue Paris“ viršelio, ant 2013 m. gruodžio mėnesio žurnalo „Lui France“ viršelio.
2014 m. Edita jau pozavo „Vogue Spain“ žurnalui, kurio mados direktorė tuo metu buvo atlikėjos Rihannos asmeninė drabužių stilistė Mel Ottenber. 2014 m. ji taip pat dirbo su „Vogue China“, „Vogue Germany“, „W Magazine“, „Vogue Australia“, o Niujorko mados savaitės metu ji pasirodė ant „Versus x Anthony Vaccarello“ podiumo, Paryžiaus mados savaitės metu demonstravo „Mugler“, „Isabel Marant“, „Balmain“ ir „Anthony Vaccarello“ drabužius.
2015 m. Edita buvo pasirinkta „Juicy Couture“ 2015 m. pavasario-vasaros reklamos veidu. Tais pačiais metais ji pasirašė sutartį dėl naujų „Cavalli“ kvepalų reklamų. Pasak paties Roberto Cavalli, ji yra „stulbinančio grožio supermodelis, apibendrina kvepalų dvasią ir puikiai įkūnija „Paradiso“ moterį, drąsią ir visiškai moterišką būtybę, kuri spinduliuoja rafinuotą žavesį, nebijodama pabrėžti savo natūralaus gundymo“.
2022 m. supermodelis tapo ir garsiųjų „Louis Vuitton“ mados namų reklaminės kampanijos veidu. Garsi Lietuvos manekenė pasipuošė aukštosios juvelyrikos kolekcijos tęsinio, pavadinimu „Bravery – Chapter II“, papuošalais[3]. Ją galima pamatyti ir reklamuojančią ikonines „Chanel“ veido priežiūros priemones: šią reklamą net galima išvysti Lietuvoje veikiančiose „Kristiana“ parduotuvėse.
Sėkmę atnešė užsispyrimas ir sunkus darbas
2015 m. E. Vilkevičiūtė pirmą kartą pateko į „Forbes“ sudaromus reitingus kaip vienas geriausiai apmokamų pasaulio modelių.
2015 m. ji pirmą kartą pateko į „Forbes“ daugiausiai uždirbančių modelių sąrašą, taip pat į 50 geriausių pasaulio modelių sąrašą, kuriame buvo ne vienerius metus.
Tačiau savo sėkme puikuotis lietuvė nėra linkusi. Priešingai, apie darbą ji atsiliepia pagarbiai, teigia, kad visuomet dirbo sistemingai, nebuvo kaprizinga ir nesivėlė į skandalus.
„Aukščiausią lygį pasiekę modeliai yra skirtingo amžiaus, duomenų, charakterio. Mano duomenys tiko, todėl pirmuosius darbus gavau greitai. O toliau viskas vyko pamažu. Stengiausi dirbti profesionaliai, neišsidirbinėjau, nesivėliau į skandalus, nevaidinau kažin ko. Žinojau, kad, norint dirbti modeliu, reikia charizmos, talento pateikti save, suprasti, intuityviai jausti, kas svarbu mados ir grožio industrijos menininkams. Viskas vyksta labai greitai, daug nuotraukų turi padaryti per trumpą laiką, darbas sunkus, bet visi, net ir dirbdami, nori gerai praleisti laiką. Todėl niekam nepatinka merginos, kurios skundžiasi, amžinai nusivylusios“, – yra sakiusi manekenė iš Lietuvos.