JTO patvirtinta „Pasaulinė švietimo 2030 darbotvarkė“
Jis ateina ne tik iš ES ar PSO biurokratų ar kokių nors vietinių sabatauskaičių. Ateina ir iš JTO, kur yra patvirtinta „Pasaulinė švietimo 2030 darbotvarkė“, jai vadovauja UNESCO, kaip specializuota Jungtinių Tautų švietimo agentūra, kuriai patikėta vadovauti ir koordinuoti švietimą. Priimtos ir vykdomos „Tarptautinės gairės lytiniam švietimui“.
Lytis čia apibrėžiama kaip „socialinės savybės ir galimybės, kurios yra socialiai konstruojamos ir išmokstamos per socializacijos procesus“. Ir aiškiai nurodoma, kad „lytinė tapatybė yra žmogaus giliai jaučiama vidinė ir individuali lyties patirtis, kuri gali atitikti arba neatitikti gimimo metu jam priskirtos lyties. Tai apima asmeninį kūno pojūtį, kuris gali būti susijęs su kūno išvaizdos ar funkcijų pakeitimu, jei tai laisvai pasirenkama (medicininėmis, chirurginėmis ar kitomis priemonėmis).“
5-8 m. vaikams mokykloje turi būti įteigta pagrindinė mintis: svarbu suprasti skirtumą tarp biologinės lyties ir gender lyties. Išmokti apibrėžti gender lytį ir biologinę lytį ir apibūdinti, kaip jos yra skiriasi (žinios). Apmąstyti, kaip jie jaučiasi dėl savo biologinės lyties ir gender lyties (įgūdis). O jau toliau visame mokymo procese gender „lytinė tapatybė“ prilyginama lyčiai ir apie „biologinę“ lytį jau net nebekalbama.
LGBTQI+ įtraukiosios plėtros politika
Tačiau neužmirštama nurodyti kaip mokymosi tikslą suvokimą, kad įsitikinimai apie lyčių normas kuriami pagal visuomenes. Turi būti formuojamas požiūris, kad lyčių vaidmenys ir lūkesčiai gali būti pasikeitę, o lyčių normos gali būti žalingos ir „neigiamai paveikti žmonių pasirinkimą“.
Todėl „lyčių normas”, kaip jau vadinamos tradicinės vertybės ir prigimtinė šeima, imamasi keisti propaganda bei politine galia, taikoma, be kita ko, ir kultūros bei švietimo sistemose.
Šios „Tarptautinės lytinio švietimo gairės“ valstybių finansuojamos ir įgyvendinamos per švietimo, sveikatos, lygių galimybių ir kitas institucijas, pagal jas sudaromos mokyklinės lytiškumo ugdymo programos mokykloms ir už jų ribų, rengiami mokytojai, specialistai ir tūkstančiai nesuskaičiuojamų NVO „ekspertų“.
Vakarų pasaulio šeimininkai taip pat meta milžiniškas lėšas ir deda visas politines galias genderizmui diegti tarptautiniu mastu. Jungtinių Valstijų tarptautinio vystymosi agentūra – Valstybinė įstaiga USAID, įkurta 1961 m. lapkričio 3 d. Džono Fidžeraldo Kenedžio, finansuoja ir rengia tarptautinę „LGBTQI+ įtraukiosios plėtros politiką.”
Pasaulinė strategija kovai su smurtu pagal gender lytį
JAV Valstybės departamentas ir Tarptautinio vystymosi agentūra yra parengę ir vykdo „Pasaulinę strategiją kovai su smurtu pagal gender lytį”. Baltieji rūmai yra paskelbę ir vykdo „Nacionalinę gender lyčių teisingumo ir lygybės programą”, prezidentas ir viceprezidentas pasirašinėja šios programos laiškus. Europos Sąjunga ir JAV diplomatai išsukinėja rankas Afrikos valstybėms, kuluaruose siedami pagalbą šioms šalims su „europinių vertybių” parėmimu JTO ir UNESCO balsavimuose.
JAV ambasadoriumi Lietuvoje neatsitiktinai yra paskirtas homoseksualus asmuo ir su užsienio šalių diplomatais dalyvauja specialių pajėgų saugomuose nuo žmonių paraduose ir rašo viešus kolektyvinius reikalavimus Lietuvos valdžiai priimti civilinės partnerystės įstatymą. Tai politinis spaudimas Lietuvos valstybei, visas tarptautinės teisės patvirtintas diplomatijos taisykles pažeidžiantis kišimasis į kitų šalių vidaus reikalus.
Tačiau tai kartu rodo ir šios politikos silpnumą, nes tikrus visuomenės ir valstybės interesus atitinkantys sprendimai priimami natūraliai ir be jokių išorinių spaudimų. Sėkmingai laikosi lenkai, vengrai ir kitos tautos, atsibudo italai, po truputį atsipeikėjama ir kitose šalyse. Atsilaikysime ir mes.