Suprasti akimirksniu
  • „Pokemon Trading Card Game Pocket“ mobiliųjų žaidimų programėlė – džiaugiasi pasauline sėkme
  • Grupės vertinimais, vos per šešias savaites „Apple“ ir „Google“ programėlių parduotuvėse žaidimas uždirbo apie 180 mln. dolerių
  • Kortelių žaidimai iki šiol užima ypatingą vietą žaidėjų širdyse
Šaltiniai
Pokemon
„Pokemon“ grįžta su nauja žaidimų programėle. Pexels nuotrauka

„Pokemon Trading Card Game Pocket“ mobiliųjų žaidimų programėlė – džiaugiasi pasauline sėkme

Daugiau nei 60 milijonų parsisiuntimų ir apytikriai 180 milijonų dolerių pajamų nuo spalio pabaigos: naujausia „Nintendo“ priklausančios „Pokemon“ franšizės reinkarnacija – „Pokemon“ mobiliųjų žaidimų programėlė – džiaugiasi pasauline sėkme.

Spalio 30 d. pristatyta „Pokemon Trading Card Game Pocket“ – tai virtuali kolekcinių kortelių žaidimo, nuo dešimtojo dešimtmečio pabaigos užbūrusio mokyklų žaidimų aikšteles, versija.

Programėlę sukūrė „The Pokemon Company“, „Nintendo“ dukterinė įmonė. Jame „busterių“ (kortelių pakuočių atitikmens) atplėšimas derinamas su pokemonų gaudymu ir internetiniais mūšiais.

„Pokemon TCG Pocket“ demonstruoja vieną stipriausių visų laikų mobiliųjų žaidimų rezultatų“, – AFP sakė skaitmeninės rinkos tyrimų bendrovės „Sensor Tower“ analitikas Samas Aune.

Grupės vertinimais, vos per šešias savaites „Apple“ ir „Google“ programėlių parduotuvėse žaidimas uždirbo apie 180 mln. dolerių

Japonijos žaidimų studijos „Creatures Inc.“ sukurtas „Pokemon TCG Pocket“ užima antrą vietą tarp mobiliųjų žaidimų pagal pirmojo mėnesio pajamas, nusileisdamas tik dar vienam „Pokemon“ franšizės žaidimui „Pokemon Go“.

Pasauliniu 2016-ųjų fenomenu tapęs „Pokemon Go“ per pirmąjį mėnesį uždirbo daugiau kaip 200 mln. dolerių ir išviliojo milijonus žaidėjų į lauką medžioti virtualių būtybių, mirguliuojančių jų mobiliųjų telefonų ekranuose.

Nauja susidomėjimo Pikaču ir jo bičiuliais banga ne tik neša didžiules internetines pajamas, bet ir persikelia į realųjį pasaulį: auga fizinių kortelių pardavimai, o žaidimas vėl tapo madingas tarp moksleivių.

„Tai grąžina žaidėjus prie „Pokemon“ prekės ženklo, – aiškino rinkos tyrimų bendrovės „Circana“ žaislų rinkos ekspertė Frederique Tutt. – O fizinės kortelės išlieka prekės ženklo širdimi, kažkuo, ką kolekcininkai trokšta turėti, kad galėtų žaisti ir mainytis.“

Kortelių žaidimai iki šiol užima ypatingą vietą žaidėjų širdyse

XX a. dešimtajame dešimtmetyje išpopuliarėjusi kolekcinių kortelių koncepcija vėliau buvo pritaikyta daugelyje vaizdo žaidimų.

Nuo „Gwent“ žaidime „The Witcher III“ iki „Hearthstone“ iš „Warcraft“ visatos – kortelių žaidimai iki šiol užima ypatingą vietą žaidėjų širdyse.

„Pokemon TCG Pocket“ „labai efektyviai perkėlė kortelių pakuočių atplėšimo ir žaidimo patirtį į skaitmeninį formatą“, teigė analitinės įmonės „GameDiscoverCo“ įkūrėjas Simonas Carlessas.

„Iš tikrųjų tai visiškai nepasikeitusi patirtis, labai primenanti fizinį kortelių žaidimą, ir šis gudrus ėjimas sulaukia žmonių simpatijų“, – pridūrė jis.

Socialiniuose tinkluose žaidėjai dalijasi vaizdo įrašais, kuriuose jie peržiūrinėja naujas korteles arba dalyvauja turnyruose, o grotažymė #PokemonTCG „TikTok“ jau surinko daugiau nei 1,5 milijono įrašų.

Kitos „Pokemon“ vaizdo žaidimų adaptacijos atsirado prieš kelis dešimtmečius.

Europoje 2000 m. buvo išleistas pirmasis „Game Boy“, o 2010-ųjų pradžioje pasirodė jo versija, skirta asmeniniams kompiuteriams.

Nors „Pokemon TCG Pocket“ galima parsisiųsti nemokamai, žaidėjai raginami leisti pinigus programėlėje, kad įsigytų daugiau kortelių.

Sacha Bernard‘as, 33 metų mokytojas iš Paryžiaus priemiesčio, prisipažino, kad jį sugundė nostalgija veikėjams ir „trumpi bei greiti“ žaidimo seansai.

„Nuo tada, kai įsigijau šį žaidimą, papildomai jam išleidau apie 70 eurų, – sakė jis AFP. – Tai tikrai pirmas kartas, kai mobilusis žaidimas privertė mane iššvaistyti tiek pinigų.“

Parengta remiantis elta.