„Coinbase“ su „Aston Martin“ sudarė revoliucinį F1 sandorį: suteiks paramą kriptovaliutomis

KriptoDovilė Barauskaitė
Suprasti akimirksniu
Aston Martin
Aston Martin automobilių gamintojas sudarė sandorį su kriptovaliutų birža. Jonathan Borba/ Pexels

„Coinbase“ tampa „Aston Martin“ rėmėjais: komandai bus mokama naudojant kripto ir stablecoins

„Coinbase“, didžiausia kriptovaliutų birža revoliuconuoja partnersytės suvokimą. Bendrovė susivienijo su Formulės-1 komanda siekdama išplėsti savo prekės ženklą ir skatinti kriptovaliutų įsisavinimą. Amerikos birža prisijungia prie daugybės kitų kriptovaliutų įmonių „Formulėje-1“. Tarp jų yra Crypto.com, Kraken, OKX, Bybit, Tezos ir kt.

Vasario 14 d. „Coinbase“ paskelbė apie naują romaną: sudarė sandorį, pagal kurį tapo išskirtine „Aston Martin Aramco“ partnere. Nors finansinės sąlygos nebuvo atskleistos, „Coinbase“ patvirtino, kad visa investicija bus išmokėta USDC stablecoin valiuta[1].

Tai taip pat reiškia, kad „Aston Martin Aramco“ nuo šiol yra „Coinbase Prime“, institucijoms skirtos biržos platformos, klientas[2]. Ką tai reikš varžybose? „Aston Martin“ lenktyninio automobilio AMR25 aureolės ir raudonojo sparno galinėje plokštelėje atsiras „Coinbase“ logotipas, jis taip pat bus įtrauktas ir lenktynininkų Fernando Alonso ir Lance’o Strollo lenktynių aprangoje.

„Aston Martin Aramco“ komercijos generalinis direktorius Jeffersonas Slackas išreiškė pasitenkinimą šia unikalia partneryste. Tai virtualiais pinigais paremta rėmimo priemonė. Vadovas kalbėjo pabrėždamas novatorišką bendrovės požiūrį į Formulės-1 pasaulį.

„Ši partnerystė rodo, kad pasitikime „Coinbase“, kaip skaitmeninių finansų lyderės, patirtimi ir pasitikėjimu. Sudarydami šį sandorį visiškai remdamiesi USDC, mes parodome savo įsipareigojimą diegti naujoves ir užmezgame tvarius, į ateitį orientuotus santykius su „Coinbase.“

Motosporto ir kriptovaliutų industrijos pionierės suremia pečius

Šis sandoris grindžiamas ankstesniais „Coinbase“ JAV sporto rėmimo projektais, įskaitant 2024 m. spalio mėnesį paskelbtą partnerystę su „Golden State Warriors“ krepšinio komanda ir 2024 m. lapkričio mėn. bendradarbiavimą su „Los Angeles Clippers“ krepšininkais. Investuodama į „Formulę-1“, „Coinbase“ plečia savo įtaką už Šiaurės Amerikos ribų, konkuruodama su kitomis kriptovaliutų platformomis, kaip Crypto.com, kuri pastaraisiais metais užsitikrino daugybę „Formulės-1“ bendradarbiavimo sandorių.

Tokios „Formulės-1“ komandos kaip „Red Bull Racing“, „Mercedes-AMG Petronas“, „McLaren“ ir „Williams Racing“ jau integravo skaitmeninį turtą valdančia įmones į savo rėėjų sąrašus, o tai rodo platesnį perėjimą prie kriptovaliutomis paremtų partnerysčių.

Lenktynės
Lenktynių atributika bus papildyta „Coinbase“ logotipais. Maria Geller/ Pexels

Ši partnerystė atspindi biržos įsipareigojimą diegti inovacijas ir skaitmeninius finansus. Bendradarbiaudama su kriptovaliutų įmone, „Aston Martin“ ištirs blokų grandinėmis pagrįstas savo gerbėjų įsitraukimo galimybes. Šis sandoris atitinka „Coinbase“ misiją skatinti pasaulinę finansinę laisvę darant kriptovaliutas prieinamesnes.

Pagrindinis šios partnerystės akcentas tai „Coinbase“ sprendimas mokėti tik USDC stabiliosiomis monetomis, sustiprinantis jos dėmesį sandorių stabilumui ir efektyvumui. Įtraukiant „Aston Martin Aramco“ kaip „Coinbase Prime“ klientą, šis bendradarbiavimas parodo praktinę stabiliųjų monetų naudą didelio masto rėmimui[3].

Garis Sunas, „Coinbase“ rinkodaros viceprezidentas, pabrėžė šios partnerystės svarbą. „Tai svarbus „Coinbase“ įvykis, nes pirmą kartą į sporto partnerystę investavome tik kriptovaliuta. Tai taip pat mūsų debiutas „Formulėje-1“ sporto šakoje, kurioje mus vienija aistra peržengti ribas pasitelkiant transformuojančias idėjas ir technologijas. Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „Aston Martin Aramco“ ir plėtoti savo misiją: didesnę ekonominę laisvę visame pasaulyje.“

Svarbūs metai „Coinbase“: grįžimas į Indijos rinką, parama krepšinio komandoms

„Coinbase“ ir toliau plečia savo įtaką kriptovaliutų pramonėje, pasitelkdama strategines partnerystes ir bendradarbiavimą su prekės ženklais. Šis naujausias žingsnis ne tik sustiprina „Coinbase“ prekės ženklo matomumą, bet ir tiesiogiai integruoja „Aston Martin Aramco“ kaip „Coinbase Prime“ klientą. Tačiau be F1 partnerystės, „Coinbase“ plečia savo įmonių partnerystę, kad paskatintų pagrindinį kriptovaliutų priėmimą[4].

Be „Formulės-1“ partnerystės, „Coinbase“ aktyviai dirba siekdama grįžti į Indijos rinką. Prieš trejus metus birža sustabdė veiklą Indijoje dėl aiškių kriptovaliutų taisyklių trūkumo. Tų pačių metų balandį „Coinbase“ trumpam pradėjo teikti paslaugas, palaikančias Indijos vieningą mokėjimų sąsają (UPI), plačiai naudojamą mokėjimų sistemą. Tačiau vos po trijų dienų bendrovė sustabdė veiklą nes Indijos nacionalinė mokėjimų korporacija (NPCI), prižiūrinti UPI, atsisakė pripažinti biržos buvimą.

Tai iššūkis su kuriuo susiduria daugelis kitų kriptovaliutų įmonių šalyje. Tačiau kitos bendrovės nepasiduoda. Neseniai „Binance“ sėkmingai sugrįžo į Indijos rinką, rodydama pavyzdį „Coinbase“ ir kitoms biržoms, norinčioms įsitvirtinti joje. Indijos pozicija kriptovaliutų atžvilgiu keičiasi, o tam įtakos turi pasauliniai reguliavimo pokyčiai ir naujausi JAV politikos atnaujinimai.

Šiuo metu „Coinbase“, vadovaujama generalinio direktoriaus Briano Armstrongo, diskutuoja su Indijos valdžios institucijomis, įskaitant Finansinės žvalgybos padalinį (FIU), kad gautų grįžimui būtinus leidimus. Birža taip pat pastaruoju metu pranešė apie bendradarbiavimą su mokėjimų apdorojimo milžine „Stripe“, Vokietijos futbolo klubu „Borussia Dortmund“ ir Kanados futbolo lyga. Šiomis partnerystėmis siekiama, kad kriptovaliutos būtų įtrauktos į daugiau pramonės šakų ir kasdienių sandorių.

Taip pat „Bloomberg“ praneša, kad „Coinbase“ diskutuoja su didžiausiais JAV bankais, įskaitant „Citi“, „Goldman Sachs“, „State Street“ ir „BNY Mellon“, kad šie taptų jų kriptovaliutų investicijų saugojimo ir prekybos partneriais. Tačiau manoma, kad tai bus ilgalaikis projektas, nes šie bankai, prieš įžengdami į kriptovaliutų erdvę, pirmiausia turi gauti JAV finansų institucijų leidimą.

Nors „Coinbase“ daro pažangą verslo partnerystės srityje, ji vis dar dalyvauja teisiniuose mūšiuose. Svarbiausia byla susijusi su apeliaciniu skundu prieš JAV vertybinių popierių ir biržų komisiją (SEC). Birža siekia teisinio aiškumo, kaip Howey testas taikomas skaitmeniniam turtui, o ši byla gali turėti ilgalaikių pasekmių kriptovaliutų pramonei.