Vytautas Rubavičius - ne tik apie sostinės reklamą:
„Kalbu ne tik apie minetą reklamą, kurią tikslingiau būtų galima vadinti antireklama. Pažiūrėkime, kaip pastaruoju metu puošiama sostinė, kokias „eglutes" siūlo jos valdžia.
Skurdi fantazija, jokio kūrybinio polėkio, viską bandoma „uždengti" fejerverkais, kurie labai praverčia pinigų įsisavinimo specialistams. Juk samatų nebepatikrinsi. Daugiau nieko nesugebama išmąstyti ir parodyti.
Tokių „reklamų" kūrimas akivaizdžiai
rodo kūrybinį nuosmukį. Jaunimas,
kuris tiek keliavęs ir po Vakarus, ir po Rytus, matęs tiek gražių vaizdų, tarsi ir galėtų kurti, tačiau rezultatas toks, kokį turime - stebinantis lėkštumu ir banalumu.”